Ο Lando Norris της McLaren Racing ήταν ο ταχύτερος οδηγός στο FP1 του GP Βραζιλίας και έθεσε το ρυθμό για τη συνέχεια του τριημέρου.
To GP Βραζιλίας, ο 21ος αγώνας της Formula 1 στο 2025, ξεκίνησε με το FP1. Ομάδες και οδηγοί είχαν μόλις 60 λεπτά στη διάθεσή τους ώστε να δουν την απόδοση των μονοθεσίου τους στην πίστα του Ιντερλάγκος και να βελτιώσουν το στήσιμό τους.
Με δεδομένο πως πρόκειται για ένα τριήμερο με Αγώνα Σπριντ, αυτή ήταν η μοναδική περίοδος ελεύθερων δοκιμών πριν τις κατατακτήριες σπριντ.
Μην χάσετε τη Δευτέρα 10/11 στις 21:00 την εκπομπή μας για τη Formula 1 με την ανάλυση του GP Βραζιλίας. Μπορείτε να ακούστε την εκπομπή πατώντας ΕΔΩ.
Ταχύτερος οδηγός στο FP1 του GP Βραζιλίας ήταν ο Lando Norris. Ο οδηγός της McLaren Racing στην τελευταία του προσπάθεια με τη μεσαία γόμα ελαστικών έγραψε το 1:09,975 και πήρε την 1η θέση με έναν πάρα πολύ καλό γύρο. Πίσω του ήταν ο teammate του, Oscar Piastri, ο οποίος σημείωσε το 1:09,998 και έδειξε να είναι ταχύτατος με την MCL39. Ο Αυστραλός έδειξε πως επέστρεψε στον παλιό καλό του εαυτό, τουλάχιστον προς ώρας.
Εντυπωσιακός ήταν ο Nico Hulkenberg της Sauber, o οποίος πήρε την 3η θέση με έναν πολύ καλό χρόνο και θέλει ένα ακόμα καλό αποτέλεσμα σε τριήμερο σπριντ. Πίσω του ο Fernando Alonso της Aston Martin είχε επίσης ένα πολύ καλό χρόνο και θέλει ένα καλό αποτέλεσμα στις κατατακτήριες σπριντ.
Δείτε τη νέα μας εκπομπή για την F1 με την πλήρη ανάλυση του GP Μεξικού και την ανατροπή του Lando Norris στη βαθμολογία, όλα με ένα κλικ στο παρακάτω βίντεο
Ο George Russell της Mercedes ήταν στην 6η θέση, με τον Βρετανό να έχει εξαιρετική απόδοση με τη σκληρή γόμα ελαστικών. Στην 7η θέση ήταν ο Pierre Gasly της Alpine, ενώ την πρώτη 10άδα συμπλήρωσν οι: Κάρλος Σάινθ με Williams, Isack Hadjar με Racing Bulls και Kimi Antonelli με Mercedes.
Μέτρια από πλευράς αποτελέσματος ήταν η πρώτη και μοναδική περίοδος δοκιμών για τον Max Verstappen. Ο Ολλανδός ήταν μόλις 17ος, όμως έκανε ταχύτερη επίδοση με τη σκληρή γόμα ελαστικών. Κατά τη διάρκεια του FP1 βγήκε στην πίστα με τη μαλακή γόμα ελαστικών, όμως δεν έκανε γρήγορη επίδοση.
Οι δύο οδηγοί της Scuderia Ferrari ήταν στις θέσεις 18 και 19. Οι Charles Leclerc και Lewis Hamilton ήταν οι μοναδικοί που χρησιμοποίησαν μόλις ένα σετ ελαστικών (σκληρή γόμα) κατά τη διάρκεια της διαδικασίας.



