Ο Max Verstappen ήταν ο νικητής του GP Βραζιλίας στο Interlagos, σε έναν αγώνα όπου είδαμε τα πάντα και σύγκρουση μεταξύ των δύο Ferrari.
Ο Ολλανδός έκανε έναν καταπληκτικό αγώνα και έχοντας τη τέλεια στρατηγική και αποφασιστικότητα. Επιβίωσε μετά από τα Safety Car, προσπέρασε εις διπλούν τον Lewis Hamilton και έφτασε στη τρίτη του φετινή νίκη με έναν τρομερό τρόπο. Στη 2η θέση και ποιος να το πιστέψει ολοκλήρωσε ο Pierre Gasly στον καλύτερο αγώνα της καριέρας του σε μια τρομερή προσπάθεια, στο δεύτερο βάθρο της Toro Rosso στο 2019. Μάλιστα έπρεπε να κρατήσει τον Hamilton πίσω του στο τελευταίο γύρο, με τον Βρετανό να έχει έναν πολύ κακό αγώνα με λάθος στρατηγική και επαφή με τον Alex Albon 1 γύρο πριν το τέλος του αγώνα και είναι υπό διερεύνηση για το συμβάν αυτό.
Αν ο Hamilton πάρει ποινή, τότε στο βάθρο θα ανέβει ο Carlos Sainz με τη McLaren που τερμάτισε στη 4η θέση, ξεκινώντας τελευταίος και με φθαρμένα ελαστικά κράτησε πίσω του. Στην 5η θέση τερμάτισε ο Kimi Raikkonen στο καλύτερο αποτέλεσμα της Alfa Romeo έχοντας τον Antonio Giovinazzi στην 6η, ενώ πίσω του τερμάτισαν οι Daniel Ricciardo, Lando Norris, Sergio Perez και Daniil Kvyat να κλείνουν τη 10άδα.
Μεγάλα δράματα στη Ferrari, με τους Sebastian Vettel και Charles Leclerc να έχουν μεταξύ τους σύγκρουση και αμφότεροι έμειναν εκτός αγώνα προκαλώντας Safety Car. Το πρώτο όμως το προκάλεσε ο Valtteri Bottas με το πρώτο μηχναικό πρόβλημα της Mercedes.
Ο Αγώνας
Στην εκκίνηση, ο Hamilton πετάχτηκε καλύτερα από όλους και κέρδισε στο φρενάρισμα τον Vettel, με τον Verstappen να διατηρεί τη 1η θέση, ενώ πίσω δεν είδαμε αλλαγές στη 10άδα. Ο Norris μπλέχτηκε με τις Haas και τις Alfa Romeo και είδε τους Ricciardo και Leclerc να τον πιέζουν. Ο Μονεγάσκος που ξεκίνησε με τη medium γόμα τον προσπέρασε έχοντας κερδίσει 3 θέσεις στο πρώτο γύρο και δεν άργησε να ανέβει κι άλλο.
Μπροστά ο Verstappen πίεσε από την αρχή ανοίγοντας τη διαφορά στα 2.4s από τον Hamilton, ο oποίος πίστευε για την ώρα πως ο αντίπαλός του ήταν σε στρατηγική δύο pit-stop. O Sainz ήταν ακόμα ένας οδηγός με πολλές κερδισμένες θέσεις, έχοντας κάνει ένα εκπληκτικό προσπέρασμα στον Perez και ήταν 15ος. Στον 8ο γύρο, ο Ricciardo επιχείρησε να περάσει τον Magnussen στη στροφή 4, με τους δύο να έχουν επαφή. Ο Magnussen έπεσε πολύ πίσω και ο Αυστραλός μπήκε για αλλαγή εμπρός αεροτομής και ελαστικών σε μια λίγο αναμενόμενη επαφή.
Στον 15ο γύρο ο Verstappen είχε τον Hamilton στο 1.9s, με τον Vettel να χάνει έδαφος όντας 5.7s πίσω από τον Ολλανδό και ο Bottas δίχως καλό ρυθμό άλλα 5.5s πίσω. Ο Leclerc με τη medium ήταν 2.5s πίσω από τον Albon και μάζευε σιγά σιγά τη διαφορά και θα έχει ενδιαφέρον που θα καταλήξει στο τέλος του αγώνα.
Στον 21ο γύρο όμως, ο Hamilton μπήκε για αλλαγή ελαστικών και έβαλε και πάλι τη soft γόμα και ήταν πλέον ξεκάθαρα σε στρατηγική 2 pit-stop. Στη Red Bull απάντησαν αμέσως και έφεραν τον Verstappen ένα γύρο μετά και βγήκε πίσω από τον Hamilton που είχε κολλήσει πίσω από τον Leclerc.
O Hamilton αμέσως επιτέθηκε και πέρασε τον Leclerc στη στροφή 11 και ο Verstappen βούτηξε στον οδηγό της Ferrari στη 12. Αμέσως είχαν DRS και ο Hamilton είχε μείνει από υβριδική ενέργεια στην ευθεία και με το DRS o Verstappen ξαναπέρασε τον Βρετανό με άνεση. Ένα γύρο μετά αμφότεροι πέρασαν τον Albon που μπήκε κι εκείνος για αλλαγή ελαστικών.
Στον 26ο γύρο μπήκε ο Vettel για τη medium γόμα, ενώ στον επόμενο γύρο μπήκε ο Bottas για τη hard γόμα, δίνοντας παράλληλα DRS στον Verstappen. Σε ένα Pit-stop ήταν πλέον όλοι εκτός από τους δύο πρώτους, με τον Vettel να είναι 15s μακριά από τη κορυφή. Πιο πίσω, οι στρατηγικές είχαν ξεκινήσει, με τον Sainz να είναι στην 7η θέση και ο τελευταίος μαζί με τον Stroll που δεν είχαν μπει. Ο Leclerc μπήκε και έβαλε τη hard επίσης και βγήκε 13s πίσω από τον Albon και είχε ακόμα μισό αγώνα να φτάσει τον οδηγό της Red Bull.
Με τις στρατηγικές, η Haas είδε και τον Grosjean να χάνει πολλές θέσεις και πλέον ήταν 12ος, ενώ οι δύο McLaren ήταν πλέον στις θέσεις 13 και 15, χάνοντας επίσης, όπως και ο Stroll στη 16η.
Στον 42ο γύρο, η διαφορά ήταν σταθερή στα 3s, όντας άτυχος και με τη κίνηση στα ντουμπλαρίσματα που τον έκαναν να χάσει χρόνο με τη Mercedes να φέρνει τον Bottas για αλλαγή ελαστικών στη medium γόμα. Τελικά στον 43ο έφερε η Mercedes τον Βρετανό για τη medium, έχοντας όμως ένα πολύ αργό pit-stop και βγήκε επίσης στη κίνηση. Η Red Bull απάντησε άμεσα, βάζοντας την ίδια γόμα και με 1.5s ταχύτερο Pit-stop, βγαίνοντας μπροστά από τον Hamilton με άνεση και παραδόξως τόσο όσο άργησε η Mercedes να του αλλάξει ελαστικά. Αυτό άφησε τον Vettel Στη 1η θέση με διαφορά 7s από τον Verstappen και αμέσως μειώθηκε.
Ο Bottas έφτασε τον Leclerc και δεν μπορούσε να τον περάσει με κανέναν τρόπο και στον 49ο γύρο, η διαφορά τη κορυφή ήταν στα 0.5s. H Ferrari όμως έφερε τον Vettel για τη soft γόμα ελαστικών και βγήκε στη 4η θέση, με τη στρατηγική να διαφέρει από μονοθέσιο σε μονοθέσιο. Ο Albon μπήκε και αυτός για τη soft γόμα, με τον Hamilton να είναι στο 1s πίσω από τον Verstappen. Ο Bottas δεν μπορούσε να περάσει τον Leclerc και στον 52ο γύρο είδε καπνούς να βγαίνουν από το πίσω μέρος του μονοθεσίου του και οδηγήθηκε σε εγκατάλειψη, η πρώτη από μηχανικό πρόβλημα για τη Mercedes φέτος. Οι άνθρωποι της πίστας δεν μπόρεσαν να απομακρύνουν το μονοθέσιο και οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να βγάλουν το Safety Car.
O Verstappen μπήκε για αλλαγή ελαστικών στη soft γόμα και ο Hamilton πήρε εντολή να κάνει το αντίθετο από τον Ολλανδό και έμεινε έξω. Οι 6 πρώτοι πλέον ήταν στον ίδιο γύρο με τη κατάταξη στο 56ο γύρο να είναι, Hamilton, Verstappen, Vettel, Albon, Leclerc, Gasly, Grosjean, Sainz, Raikkonen και Giovinazzi. Όσοι ήταν γύρο από τον Hamilton προσπέρασαν τους πάντες και πλέον είχαμε τον οδηγό της Mercedes μπροστά και πίσω του με άγριες διαθέσεις τους Verstappen και Vettel και η μάχη στους τελευταίους γύρους θα ήταν μεγαλύτερη από ποτέ.
Το SC αποχώρησε στον 59ο γύρο, με τον Verstappen να παίρνει την εξωτερική και είχε την ιδανική γραμμή για τη στροφή 2 και προσπέρασε τον Hamilton με εμφατικό τρόπο και αμύνθηκε εκπληκτικά στη στροφή 4. Ο Albon πίσω επιτέθηκε και πέρασε τον Vettel και η Red Bull ήταν στο 1-3 με 11 γύρους για το τέλος.
Ο Verstappen εξαφανίστηκε αμέσως, με τον Hamilton σε φθαρμένα να έχει τον Albon και τις Ferrari ακριβώς πίσω του, με τον Vettel να προσπαθεί να αντεπιτεθεί στη Red Bull. Στον 66ο γύρο όμως, ο Leclerc βούτηξε στη στροφή 1 στον Leclerc και στη συνέχεια με DRS o Vettel προσπέρασε κάνοντας όμως μια μικρή κίνηση με το τιμόνι. Οι δύο οδηγοί είχαν επαφή, με την ανάρτηση του Leclerc να σπάει όπως και με το ελαστικό του και έφυγε ευθεία, ενώ ο Vettel είχε κλατάρισμα. Το SC βγήκε αμέσως, με τη Mercedes να φέρνει τον Hamilton για αλλαγή ελαστικών και ήταν πλέον στη 4η θέση, με τον Gasly να ανεβαίνει σε θέση βάθρου πίσω από τις δύο Red Bull.
O αγώνας συνεχίστηκε για 2 γύρους στο τέλος, με τον Hamilton να περνά αμέσως τον Gasly και να κολλά πίσω από τον Albon. O Βρετανός βρήκε ένα κενό και βούτηξε στην εσωτερική, με τους δύο να είναι δίπλα δίπλα. Ο οδηγός της Red Bull έκλεισε όμως και οι δύο είχαν επαφή, με τον πρώτο να πέφτει πολύ πίσω και τον οδηγό της Mercedes να έχει πληγωμένη εμπρός αεροτομή.
Ο Gasly προσπέρασε τον Hamilton, με τον Βρετανό στο τελευταίο γύρο να είναι παντού γύρω του και βγήκαν δίπλα δίπλα από τη τελευταί στροφή. Ο Verstappen πέρασε τη γραμμή του τερματισμού στη 1η θέση και πήρε μια τεράστια και επάξια νίκη, με τον Gasly να παίρνει τη 2η θέση σε έναν αγώνα drag με τον Hamilton που έκλεισε το βάθρο, όμως αν δεχθεί ποινή, τότε ο Sainz θα πάρει το πρώτο βάθρο της McLaren από το 2014.