Το μέλλον της F1 μπορεί να απομακρύνεται από τους σημερινούς κινητήρες εσωτερικής καύσης, όμως δεν θα ακολουθήσει τον δρόμο της Formula E.
Ο Pat Symonds που αποτελεί μέλος του τεχνικού επιτελείου που ασχολείται με την F1 με επικεφαλής τον Ross Brawn, μίλησε για το μέλλον του σπορ στο μηχανολογικό τομέα. Η Formula 1, σε συνεργασία με την FiA, θέλει να αλλάξει τις κινητήριες μονάδες διατηρώντας την υβριδική τεχνολογία, όμως θα απομακρυνθεί από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), όπως τον ξέρουμε σήμερα.
Παρακάτω παρατίθενται οι σχετικές δηλώσεις από τον Pat Symonds:
Η Formula 1 μπορεί να μην ήταν εκείνη που δημιούργησε την υβριδική τεχνολογία στους αγώνες, όμως έδειξε το τι μπορεί να κάνει και άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο ο κόσμος αντιλαμβάνεται τη δυναμική του. Ο δρόμος που θα ακολουθήσουμε στο μέλλον δεν είναι ξεκάθαρος, αλλά σε συνεργασία με την FiA και τη βοήθεια των αυτοκινητοβιομηχανιών και τις εταιρείες παροχής καυσίμου, κοιτάζουμε και αναλύουμε το μέλλον. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να δείξουμε στο κόσμο πως υπάρχει εναλλακτική στην ηλεκτρική ενέργεια και υπάρχουν εναλλακτικές στη συλλογή ενέργειας σε μεγάλες ποσότητες και μπορώ να πω στις “βρώμικες” μπαταρίες.