spot_img

H Ferrari θα κάνει μεγάλες αλλαγές στο πρώτο μονοθέσιο του Hamilton

H Scuderia Ferrari αναμένεται να αλλάξει σχεδιαστική φιλοσοφία στο μονοθέσιο με το οποίο θα κάνει ντεμπούτο στα κόκκινα ο Lewis Hamilton.

Η άφιξη του Lewis Hamilton στο Μαρανέλο για λογαριασμό της Scuderia Ferrari πλησιάζει. Ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έχει ακόμη πέντε αγώνες μέχρι να ολοκληρώσει την καριέρα του στη Mercedes. Για το λόγο αυτό στη Ferrari προετοιμάζονται σκληρά για να του ετοιμάσουν το πρώτο κόκκινο μονοθέσιο που θα οδηγήσει.

Το 2025 είναι η τελευταία σεζόν των τωρινών τεχνικών κανονισμών της Formula 1 και δεν αναμένεται να υπάρξουν αλλαγές. Παρά το γεγονός πως η SF-24 έχει κερδίσει 4 αγώνες και η Ferrari διεκδικεί το πρωτάθλημα κατασκευαστών, το μονοθέσιο του 2025 θα έχει τεράστιες αλλαγές σε σχέση με το φετινό.

Η Ferrari του 2025, που έχει την κωδική ονομασία 677, γνωρίζουμε ήδη πως θα έχει pull-rod εμπρός ανάρτηση (σ.σ. η SF-24 έχει push-rod) και διαφορετικό μεταξόνιο. Έτσι, θα ακολουθήσει τα βήματα των Red Bull και McLaren στο σχεδιασμό της ανάρτησης. Με αυτή τη γεωμετρία θα επιτρέψει περισσότερη ροή αέρα προς το δάπεδο του μονοθεσίου, το οποίο παράγει το μεγαλύτερο μέρος της κάθετης δύναμης.

Ακούστε την εκπομπή Slipstream για την F1 με την ανάλυση της εντυπωσιακής νίκης του Carlos Sainz στο GP Μεξικού στο παρακάτω βίντεο.

Η αλλαγή φιλοσοφίας θα γίνει χάρη στην άφιξη του Hamilton, ο οποίος έχει παραπλήσιο οδηγικό στιλ με τον Charles Leclerc σε σύγκριση με τον Carlos Sainz.

Σύμφωνα με την gazzetta dello sport, αυτές δεν θα είναι οι μόνες αλλαγές στο σχεδιασμό του επόμενου μονοθεσίου της ιταλικής ομάδας. Η 677 του 2025 θα διατηρήσει την pull-rod πίσω ανάρτηση λόγω των αεροδυναμικών πλεονεκτημάτων και ελευθεριών που δίνει στο σχεδιασμό. H Ferrari μαζί με τη Haas είναι οι μοναδικές ομάδες που δεν θα έχουν το 2025 push-rod πίσω ανάρτηση. Στη Ferrari πιστεύουν πως χάρη στην pull-rod ανάρτηση που έχουν στην SF-24 -και θα έχουν στο μονοθέσιο του 2025- έχουν τη μικρότερη φθορά ελαστικών στο grid.

Η τεχνολογία του συστήματος ψύξης θα περάσει σε νέο επίπεδο την ερχόμενη χρονιά. Αυτό θα δώσει επιπλέον ελευθερίες στο αεροδυναμικό τμήμα της Ferrari στον τομέα των sidepods και του αμαξώματος. Επιπλέον τα εσωτερικά εξαρτήματα του κιβωτίου θα αλλάξουν επίσης.

Η ομάδα του AMN αναλύει την επικίνδυνη οδήγηση του Max Verstappen στο GP Μεξικού. Δείτε το παρακάτω βίντεο.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord
  • Μπείτε στη λίγκα μας στο F1 Fantasy

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles