H Formula 1 σε μια προσπάθεια να εκσυγχρονιστεί πλήρως με τα σημερινά δεδομένα, ψάχνει τρόπους να φέρει τη χρυσή τομή με κάμερα πάνω στο κράνος.
Η τεχνολογία δεν είναι άγνωστη στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ούτε στην F1, καθώς δεν είναι η πρώτη φορά που κάτι τέτοιο μπαίνει σε φάση δοκιμής. Πίσω στο 2008, ο David Coulthard στον αγώνα της Βραζιλίας χρησιμοποίησε μια κάμερα μέσα στο κράνος του, όμως δυστυχώς για εκείνον εγκατέλειψε σε συμβάν στην εκκίνηση.
Αρκετές φορές στο παρελθόν έχει τοποθετηθεί κάμερα σε κράνος οδηγού της F1, όμως καμία λύση δεν έχει πάρει το πράσινο φως. Φέτος όμως με την έγκριση της Liberty Media έχουν γίνει διάφορες δοκιμές με οδηγούς κυρίως στις ελεύθερες δοκιμές. Η λύση που έχει δοκιμαστεί είναι μια μικροσκοπική κάμερα σε γυαλιά όπου έχουν φορέσει οι Pierre Gasly και Romain Grosjean φέτος, όμως και πάλι η λύση δεν υιοθετήθηκε.
Στον αγώνα του Austin, o Fernando Alonso δοκίμασε μια νέα λύση η οποία δεν πήρε το πράσινο φως ώστε να βγουν πλάνα στον αέρα κατά τη διάρκεια του αγώνα. Ο λόγος σύμφωνα με τους υπεύθυνους της FOM ήταν το γεγονός πως η ποιότητα της εικόνας δεν ήταν αρκετά καθαρή για τα σημερινά δεδομένα και τις απαιτήσεις.
Όμως η προσπάθεια δεν ολοκληρώνεται εδώ, μιας και οι ιθύνοντες εργάζονται σκληρά για να έχουν μια νέα λύση για το GP στο Άμπου Ντάμπι. Σκοπός είναι να τοποθετηθεί στο κράνος του Alonso και να έχουμε σπέσιαλ πλάνα από τον ίδιο στον τελευταίο του αγώνα στην F1. Μια τέτοια διαδικασία δεν είναι απλή διαδικασία μιας και πρέπει να γίνει ομολογκάρισμα στο κράνος από την FiA και να τηρεί όλες τις παραμέτρους ασφαλείας.
Μια ακόμα αλλαγή που θα γίνει από το 2019 είναι στη βελτίωση της κάμερας από το πλαϊνό μέρος των μονοθεσίων. Το Halo φέτος έχει «καταστρέψει» το πλάνο αυτό και το 2019 η κάμερα θα υψωθεί ώστε να υπάρχει ένα πιο καθαρό πλάνο.
Τα τελευταία χρόνια το Indycar έχει τοποθετήσει κάμερες πάνω στα κράνη αρκετών οδηγών, με τη περίφημη Helmet Cam να δίνει απίστευτα πλάνα από τους αγώνες, όπως στο παρακάτω βίντεο.