spot_img

H Mercedes βλέπει φως στην άκρη του τούνελ

Έπειτα από μία σειρά επιτυχημένων αναβαθμίσεων, η Mercedes-AMG πιστεύει πως έχει κάνει τα βήματα που χρειάζονται για να μπορέσει να επιστρέψει κάποια στιγμή στην κορυφή της F1.

Η Mercedes έφτασε στο Silverstone για το GP Μ. Βρετανίας με αρκετές αναβαθμίσεις στο μονοθέσιό της, τη W13. Η γερμανική ομάδα φάνηκε να πλησιάζει ακόμα περισσότερο τις Ferrari και Red Bull Racing σε ρυθμό, ενώ για πρώτη φορά το 2022 ο Lewis Hamilton διεκδίκησε με αρκετές αξιώσεις τη νίκη. Η Mercedes, πλέον, στοχεύει περισσότερο στο να ξεκλειδώσει απόδοση από το μονοθέσιό της, με τα προβλήματα των αναπηδήσεων, να έχει καταφέρει να τα περιορίσει σε μεγάλο βαθμό.

Ο επικεφαλής μηχανικός πίστας της γερμανικής ομάδας, Andrew Shovlin, ανέλυσε την πορεία της Mercedes στη διάρκεια της χρονιάς.

«Στους πρώτους αγώνες, κατά κάποιον τρόπο μαχόμασταν για την επιβίωσή μας. Αντίστοιχα, οι οδηγοί προσπαθούσαν να ανταποκριθούν έχοντας ένα μονοθέσιο που ήταν απίστευτα δύσκολο να δουλέψουν με αυτό. Κάναμε, όμως, καλή δουλειά στη συγκέντρωση πόντων και εκμεταλλευτήκαμε τις ευκαιρίες, όταν οι άλλες ομάδες είχαν προβλήματα αξιοπιστίας. Η Βαρκελώνη ήταν χρήσιμη για εμάς, καθώς δεν είχαμε τόσες πολλές αναπηδήσεις όσο σε άλλες πίστες. Ξεκάθαρα, όμως, η πρόσφατη τριάδα από πίστες πόλης ανέδειξαν άλλη μία αδυναμία, την οποία προσπαθούμε να αντιμετωπίσουμε. Εντοπίζουμε τα προβλήματα και επιχειρούμε να τα επιλύσουμε μέσω των μηχανικών ικανοτήτων μας. Θα έλεγα, όμως, πως η κατεύθυνση που θέλουμε να ακολουθήσουμε γίνεται όλο και πιο ξεκάθαρη, κάτι που είναι ενθαρρυντικό από την πλευρά της εξέλιξης».

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Μ. Βρετανίας.

Ο Shovlin εστίασε στο μέγεθος των αλλαγών που πραγματοποίησε η Mercedes στη W13 από την αρχή της χρονιάς.

«Σε ό,τι αφορά το concept του μονοθεσίου, αυτό υπέστη πάρα πολλές αλλαγές από την πρώτη φορά που εμφανίστηκε στην πίστα. Συμπεριφέρεται πολύ διαφορετικά από τότε. Παρόλο που αν το κοιτάξετε από μακρινή απόσταση φαίνεται αρκετά όμοιο αεροδυναμικά με αυτό του πρώτου αγώνα, είναι αρκετά διαφορετικό τώρα».

Μεταξύ άλλων, ο Andrew Shovlin αποκάλυψε πως η Mercedes είναι σε θέση, πλέον, να χαμηλώσει αρκετά το ύψος του αμαξώματος, χωρίς να «υποφέρει» το μονοθέσιο από τις αναπηδήσεις.

«Από την πρώτη ημέρα αυτών των (νέων τεχνικών) κανονισμών, πάντα αποτελούσε πρόκληση το να παράγουμε όσο γίνεται περισσότερη κάθετη δύναμη. Φαίνεται πως τώρα έχουμε χαμηλά το αμάξωμα, αυτό είναι και ένα από τα πράγματα που θέλουμε να εξελίξουμε. Παρ’ όλα αυτά, σημειώνουμε πρόοδο σε αυτή την κατεύθυνση».

Η Mercedes σημείωσε στο GP Μεγάλης Βρετανίας την 3η συνεχόμενη παρουσία της στο podium για πρώτη φορά το 2022. Ωστόσο, η γερμανική ομάδα δεν έχει τερματίσει παραπάνω από την 3η θέση σε κάποιον αγώνα μέχρι στιγμής.

Δείτε το GP Κίνας για το ελληνικό πρωτάθλημα Formula G.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles