Η Peugeot, μετά τις εξελίξεις με την Rebellion Racing, προχωρά τα δικά της σχέδια για τη συμμετοχή της στο WEC με νέο συνεργάτη.
Η Peugeot είχε ανακοινώσει στα τέλη του 2019 πως θα συμμετάσχει στη κορυφαία κατηγορία του WEC από το 2022, ανακοινώνοντας ως βασικό παρτενέρ την Rebellion Racing. Όμως, όπως επισημοποίησε η Αγγλο-Ελβετική ομάδα, θα σταματήσει την εμπλοκή της στους αγώνες μετά τις 24H του Le Mans τον Ιούνιο.
Επιπλέον, υπήρχε έντονη φημολογία πως η Oreca που κυριαρχεί στην LMP2 και αποτελούσε υποστηρικτής της Peugeot όταν αγωνιζόταν στην LMP1, θα συνεργαζόταν και πάλι. Όμως, όπως επιβεβαίωσε ο επικεφαλής της Peugeot Sport, Jean-Marc Finon, θα σχεδιάσουν και θα κατασκευάσουν το νέο τους αγωνιστικό σε συνεργασία με την Ligier Automotive. Η αγωνιστική ομάδα θα δημιουργηθεί από το μηδέν και η εταιρεία χρειάζεται χρόνο ώστε να προχωρήσει με το όλο εγχείρημα.
Αυτό αφήνει ερωτηματικά για την επιλογή του αγωνιστικού που θα κατασκευαστεί, καθώς ήδη γνωρίζουμε πως οι Toyota, Aston Martin* και Glickenhaus θα αγωνιστούν με ένα Le Mans Hypercar. Όμως μετά τις 24H της Daytona, δεν αποκλείεται η Peugeot να αγωνιστεί με αγωνιστικό της LMDh.
Όπως δήλωσε ο Finot, η απόφαση δεν έχει παρθεί για το τι είδους αγωνιστικό θα κατασκευάσουν, καθώς δεν έχουν επισημοποιηθεί στο 100% τόσο οι κανονισμοί των Le Mans Hypercar αλλά και των LMDh. Οι τεχνικοί κανονισμοί των δύο ειδών αγωνιστικών, όπως και η δυναμική του μάρκετινγκ θα παίξουν ρόλο στην απόφαση αυτή. Ο στόχος της εταιρίας είναι να πατήσει πίστα το 2022, δίχως να υπάρχει συγκεκριμένη ημερομηνία, αφήνοντας να εννοηθεί ότι μπορεί να δούμε τη Peugeot στις 24H του Le Mans.
Αυτό αφήνει την Oreca, που ενδιαφέρεται για τη κατηγορία LMDh, να ψάχνει συνεργάτη για τη νέα κατηγορία και δεν αποκλείεται να έχουμε και από αυτή τη πλευρά, νέες ανακοινώσεις σύντομα.