Επλήξεις ετοιμάζει η Cadillac στο πρώτο GP της F1 επί αμερικανικού εδάφους, μιας και θα έχει ηχηρή παρουσία στο Μαϊάμι.
Η Cadillac ανεβάζει στροφές ενόψει της εισόδου της στη Formula 1 από το 2026, παρουσιάζοντας την αγωνιστική της ταυτότητα στο περιθώριο του GP Μαϊάμι, με μια εντυπωσιακή εκδήλωση στο Queen Miami Beach. Το event σηματοδοτεί τη μετάβαση της General Motors από παρατηρητής σε παίκτη-κλειδί της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Η General Motors (GM), μέσω της Cadillac, έχει ήδη εξασφαλίσει την έγκριση της FIA για ένταξη στο grid της F1 από το 2026, σε συνεργασία με την Andretti Global. Ωστόσο, η FOM (Formula One Management) απέρριψε το αίτημα της Andretti για άμεση ένταξη, κρίνοντας πως η νέα ομάδα δεν προσφέρει “σημαντική εμπορική αξία” στο πρωτάθλημα.
Παρά την απόρριψη, η GM ανακοίνωσε πως προχωρά ανεξάρτητα, με πλάνο να παράγει ιδιόκτητο κινητήρα από το 2029. Μέχρι τότε, η Cadillac αναμένεται να χρησιμοποιήσει κινητήρες από υφιστάμενο κατασκευαστή – πιθανότατα τη Ferrari.
Ακούστε την εκπομπή μας για τη Formula 1 με την ανάλυση του Grand Prix Σ. Αραβίας και τη νίκη του Oscar Piastri έναντι του Max Verstappen
Sergio Perez: Παρών στα αποκαλυπτήρια – Υποψήφιος για το μέλλον;
Η φημολογούμενη παρουσία του Sergio Perez στην παρουσίαση της Cadillac προσέλκυσε το ενδιαφέρον των media, καθώς ο Μεξικανός οδηγός δεν έχει ακόμη ανανεώσει με τη Red Bull για το 2026. Αν και δεν έχει γίνει επίσημη ανακοίνωση, το όνομά του “παίζει” δυνατά στα σενάρια για τη σύνθεση της μελλοντικής Cadillac F1 Team.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο Perez διατηρεί ισχυρή δημοφιλία στην αμερικανική αγορά και η παρουσία του θα εξυπηρετούσε ιδανικά τη στρατηγική marketing μιας αμερικανικής ομάδας όπως η Cadillac. Πέρα από τον Μεξικανό, υποψήφιος οδηγός για το 2026 είναι και ο Guanyu Zhou.
Τι έκπληξη ετοιμάζει η Cadillac;
Σύμφωνα με «ψίθυρους» από τις ΗΠΑ, η Cadillac F1 αναμένεται να παρουσιάσει το χρωματισμό που θα έχει το πρώτο της μονοθέσιο στη Formula 1 το 2026. Είναι πολύ πιθανό να δούμε για πρώτη φορά ένα μονοθέσιο επίδειξης βασισμένο στους κανονισμούς του 2026.
Τι σημαίνει αυτή η είσοδος της Cadillac στην F1;
Η παρουσία μιας premium μάρκας όπως η Cadillac ενισχύει την αμερικανική απήχηση του σπορ, κάτι που η Liberty Media – ιδιοκτήτρια της F1 – επιδιώκει συστηματικά. Με ήδη τρία Grand Prix σε ΗΠΑ (Μαϊάμι, Όστιν, Λας Βέγκας), η συμμετοχή μιας ομάδας “Made in USA” ενισχύει την τοπική βάση φιλάθλων και προσφέρει εμπορικά πλεονεκτήματα.