Η F1 σκοπεύει να σταματήσει τις ομάδες από το να κάνουν δραστικές αλλαγές στις κινητήριες μονάδες τους, ώστε να προετοιμαστούν για την επόμενη γενιά κινητήρων το 2025.
Οι V6 turbo 1.6lt κινητήριες μονάδες εισήλθαν στην F1 το 2014 και άλλαξαν τον τρόπο με τον οποίο τα μονοθέσια μπορούν να οδηγηθούν στο όριο. Μπορεί να μην ακούγονται σαν τους V8 ή τους V10, όμως τεχνολογικά έχουν χαρακτηριστεί ως θαύματα.
Το 2025, το σπορ αναμένεται να περάσει σε επόμενη γενιά κινητήρων, οι οποίοι δεν αποκλείεται να διαφέρουν κατά πολύ από τους σημερινούς, ενώ ταυτόχρονα θα πρέπει τεχνολογικά να είναι ένα βήμα παραπάνω. Για να επιτευχθεί αυτό, πρέπει οι κατασκευαστές να στρέψουν τη προσοχή τους και τα χρήματα σε αυτούς τους κινητήρες, παγώνοντας την εξέλιξη των τωρινών V6.
Μέχρι φέτος, οι κατασκευαστές μπορούσαν να ομολογκάρουν το spec της κινητήριας μονάδας, όμως επειδή ορισμένα κομμάτια θα μεταφέρονται σε επόμενες σεζόν θα δούμε αλλαγές. Από το 2021 λοιπόν, έως το 2023, οι κατασκευαστές μπορούν να αλλάξουν τον σχεδιασμό των κινητήριων μονάδων όσον αναφορά το ICE, το Turbo και το MGU-H μία μόλις φορά.
Όσον αναφορά το MGU-K, το Energy Store και το Control Electronics, θα δούμε νέο spec πριν το τέλος του 2021 και μέχρι το τέλος του 2023 να υπάρξει μόλις μία αναβάθμιση. Έκτοτε, θα παγώσει και η δική τους εξέλιξη. Τέλος, η οποιαδήποτε αλλαγή γίνεται στις κινητήριες μονάδες, πρέπει να διασφαλιστεί από την ομάδα ότι δεν θα αλλάξει ο τρόπος εγκατάστασης στο σασί του μονοθεσίου.
Οι αλλαγές αυτές των κανονισμών αναμένεται να ψηφιστούν από τις ομάδες μέσα στην εβδομάδα, όπως και αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς για τα επόμενα χρόνια αλλά και για την οριστικοποίηση του Budget Cap.