spot_img

Η Mercedes δεν σκέφτεται τον τίτλο του φαβορί για το 2026

Αρκετοί στο paddock της F1 πιστεύουν πως η Mercedes-AMG θα κυριαρχεί, όμως η γερμανική ομάδα δεν θέλει να προσεγγίσει έτσι το πρωτάθλημα.

Η Mercedes-AMG επιχειρεί να χαμηλώσει τους τόνους μετά τις φήμες που τη θέλουν ως το απόλυτο φαβορί ενόψει της νέας εποχής της Formula 1 το 2026. Με τις ριζικές αλλαγές σε κινητήρες και αεροδυναμική, αρκετοί στο paddock θεωρούν ότι η ομάδα από το Μπράκλεϊ θα επαναλάβει την κυριαρχία του 2014.

Όμως η γερμανική ομάδα επιμένει πως τίποτα δεν θεωρείται δεδομένο παρά το γεγονός πως η προϊστορία είναι με το μέρος της.

Ο επικεφαλής και CEO της Mercedes-AMG F1, Toto Wolff, έσπευσε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις, υπογραμμίζοντας ότι η ομάδα του δεν πρόκειται να αποδεχθεί τον ρόλο του φαβορί χωρίς να αποδείξει την αξία της εντός πίστας.

«Ποτέ δεν είμαστε σίγουροι. Είμαστε άνθρωποι του μισοάδειου ποτηριού. Η McLaren ήταν η καλύτερη ομάδα φέτος με δική μας μονάδα ισχύος, άρα αν ο κινητήρας είναι όντως κορυφαίος, πρέπει πρώτα να νικήσουμε τις McLaren, Williams και Alpine».

Δείτε τη νέα μας εκπομπή για την F1 με την πλήρη ανάλυση του GP Άμπου Ντάμπι και την ανάδειξη του Lando Norris ως πρωταθλητή με ένα κλικ στο παρακάτω βίντεο

Ο Wolff υπενθύμισε επίσης ότι οι αντίπαλοι είχαν περισσότερες ώρες αεροδυναμικών δοκιμών λόγω χαμηλότερης θέσης στο πρωτάθλημα:

«Κάποιοι θα φέρουν λύσεις που ίσως δεν έχουμε εντοπίσει. Δεν μπορείς να θεωρείς τίποτα δεδομένο. Αυτά είναι όλα κουτσομπολιό, είναι επικίνδυνα λόγια. Κάποιος, κάπου, σε άλλη ομάδα ή από άλλο προμηθευτή θα πει “σας βάζουμε φαβορί, αλλά εμείς ερχόμαστε”. Για αυτό δεν παρασυρόμαστε από όσα ακούγονται στα κομμωτήρια».

Ο Hywel Tomas, επικεφαλής των Mercedes High Performance Powertrains, παραδέχθηκε ότι πάντα υπάρχει πιθανότητα κάποια ομάδα να ανακαλύψει ένα τεχνικό «παράθυρο» που θα της δώσει προβάδισμα.

«Πάντα είναι πιθανό. Το νέο πλαίσιο έχει σχεδιαστεί για να περιορίζει τέτοιες αποκλίσεις, αλλά ποτέ δεν ξέρεις ποιος θα βρει κάτι απρόσμενο», ανέφερε αρχικά.

Όσο για το αν η Mercedes ωφελείται από το ότι θα τροφοδοτεί τρεις πελατειακές ομάδες το 2026 — McLaren, Williams και Alpine — ο Tomas τόνισε ότι δεν υπάρχει απόλυτη απάντηση.

«Με περισσότερες ομάδες παίρνεις περισσότερα δεδομένα και περισσότερα χιλιόμετρα. Αυτό είναι πολύτιμο. Από την άλλη, πρέπει να λάβουμε αποφάσεις νωρίτερα και να κατασκευάσουμε περισσότερο hardware. Υπάρχει μια “χρυσή τομή”, αλλά πιστεύω ότι βρίσκεται πιο κοντά στο τέσσερα παρά στο ένα».

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Βρείτε μας στο TikTok
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles