O Charles Leclerc είχε έναν απογοητευτικό αγώνα στην Ουγγαρία, με ένα πρόβλημα να του στερεί το βάθρο, ενώ ο George Russell πιστεύει πως ξέρει τι συμβαίνει.
Ο τρόπος με τον οποίο εξελίχθηκε ο αγώνας της Formula 1 στην Ουγγαρία για τη Scuderia Ferrari ήταν εφιαλτικός. Ο Charles Leclerc δεν έχασε μόνο τη νίκη αλλά και το βάθρο λόγω προβλήματος στο μονοθέσιο, η ιταλική ομάδα είδε τη στρατηγική της με τον Lewis Hamilton να αποδεικνύεται άκρως αναποτελεσματική.
Ο Leclerc κυνηγούσε τον Lando Norris για τη νίκη, όταν κάποιου είδους πρόβλημα τον έκανε να χάσει ρυθμό. Εν τέλει τερμάτισε 4ος, με πολλά μονοθέσια που ήταν ένα γύρο πίσω να τον περνούν σε κάθε γύρο.
Ο Βρετανός πιλότος της Mercedes, που πήρε την τρίτη θέση στον αγώνα προσπερνώντας τον Leclerc στους τελευταίους γύρους, διατύπωσε αυτή τη θεωρία μετά τον τερματισμό, σχολιάζοντας τόσο την απόδοση της Ferrari όσο και τη συμπεριφορά του Μονεγάσκου εντός πίστας.
«Δεν θα βγει δημόσια να πει ότι ήταν κοντά στο να βγει το μονοθέσιο παράνομο. Τον έβλεπα πόσο αργός ήταν, οπότε υπέθεσα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Το μόνο που μπορούμε να σκεφτούμε είναι ότι έτρεχαν το μονοθέσιο πολύ χαμηλά στο έδαφος και αναγκάστηκαν να αυξήσουν την πίεση των ελαστικών για το τελευταίο stint. Έτσι είχε μικρότερη φθορά η σανίδα του δαπέδου».
Δείτε τη νέα μας εκπομπή για την F1 με την εκτενή ανάλυση όλων όσων έγιναν στο GP Ουγγαρίας. Πατήστε στο παρακάτω βίντεο
Ο Russell εστίασε στην αδυναμία του Leclerc στις ευθείες, υπονοώντας ότι η Ferrari ίσως επέλεξε μία πιο συντηρητική χαρτογράφηση για να περιορίσει τη φθορά στο πάτωμα:
«Χρησιμοποιούσαν μία χαρτογράφηση κινητήρα που έκανε τον κινητήρα πιο αργό στο τέλος της ευθείας, εκεί ακριβώς όπου παρατηρείται η μεγαλύτερη φθορά στη σανίδα. Αυτό είναι το μόνο που μπορούμε να σκεφτούμε, με βάση τους χρόνους και τη χαρτογράφηση που χρησιμοποιούσαν».