
Ο Charles Leclerc ξεκαθάρισε πως ήταν λογική η συμπεριφορά του Lewis Hamilton στο GP Μαϊάμι, μιας και θα είχε ακολουθήσει ανάλογες τακτικές αν ήταν στη θέση του.
Κατά τη διάρκεια του Grand Prix Μαϊάμι, ο Charles Leclerc βρισκόταν στην έβδομη θέση με τη σκληρή γόμα ελαστικών, ενώ ο Lewis Hamilton ήταν ακριβώς πίσω του με τη μεσαία γόμα, η οποία ήταν ταχύτερη. Ο Βρετανός ζήτησε από την ομάδα να του επιτρέψει να περάσει τον Μονεγάσκο για να κυνηγήσει τον Kimi Antonelli της Mercedes.
Η Ferrari καθυστέρησε σημαντικά να δώσει την εντολή αλλαγής θέσεων, γεγονός που προκάλεσε την απογοήτευση του Hamilton. Όταν τελικά του επετράπη να περάσει, δεν κατάφερε να πλησιάσει τον Antonelli καθώς έφθειρε πολύ τα ελαστικά του και η ιταλική ομάδα αποφάσισε να επαναφέρει τις θέσεις.
Η καθυστέρηση στην επικοινωνία από το pitwall προς τους οδηγούς προκάλεσε περαιτέρω σύγχυση, ωστόσο τα «πνεύματα» ηρέμησαν μετά τον τερματισμό.
Σε δηλώσεις του μετά το τέλος του Grand Prix στο Μαϊάμι, ο Leclerc δέχθηκε πολλές ερωτήσεις σχετικά με το τι έγινε στον αγώνα. Ο Μονεγάσκος παραδέχθηκε πως θα είχε την ίδια συμπεριφορά με τον Χάμιλτον αν ήταν στη θέση του.
«Θα έκανα το ίδιο πράγμα με τον Hamilton εάν είχα τη μεσαία γόμα ελαστικών και ήμουν επιθετικός. Δεν κρατάω κακία στον Lewis, καμία απολύτως. Κατανοώ το τι ήθελε και προσπάθησε να μεγιστοποιήσει τη δυναμική του μονοθεσίου, όπως εγώ».
Ακούστε την εκπομπή μας για τη Formula 1 με την ανάλυση του Grand Prix Μαϊάμι, της νίκη του Oscar Piastri, τη μάχη με τον Max Verstappen και το μπάχαλο της Ferrari
Όταν ρωτήθηκε αν θα επέτρεπε στον Hamilton να περάσει χωρίς εντολή από την ομάδα, απάντησε:
«Όχι πραγματικά, γιατί ήξερα ότι ο Lewis ήταν με μεσαία ελαστικά, οπότε αν μη τι άλλο, θα δυσκολευόταν περισσότερο να φτάσει μέχρι το τέλος από εμένα, οπότε έπρεπε να προσέχουμε τα ελαστικά».
Ο Leclerc τόνισε ότι το κύριο πρόβλημα της Ferrari δεν είναι η σχέση μεταξύ των οδηγών, αλλά η απόδοση του μονοθεσίου και η στρατηγική της ομάδας. Η έλλειψη ταχύτητας και η αδυναμία λήψης γρήγορων αποφάσεων επηρεάζουν αρνητικά τα αποτελέσματα. Η Ferrari πρέπει να επικεντρωθεί στη βελτίωση της επικοινωνίας και της στρατηγικής της για να ανταγωνιστεί τις κορυφαίες ομάδες.