spot_img

Leclerc: «Εγώ φταίω για το αποτέλεσμα της Σιγκαπούρης»

Ο Charles Leclerc αποκάλυψε πως για τον αγώνα της Σιγκαπούρης φέρει ευθύνη για το αποτέλεσμα που πήρε και δεν κατάφερε να διεκδικήσει τη νίκη.

O αγώνας της Formula 1 στη Μαρίνα Μπέι ενδεχομένως να έβγαλε τον Charles Leclerc εκτός της εξίσωσης για το πρωτάθλημα. Ο Μονεγάσκος τερμάτισε στην 5η θέση έχοντας εκκινήσει 9ος σε μία πίστα που δεν προσφέρεται για προσπεράσματα.

Ο Leclerc εκμεταλλεύτηκε τη σωστή στρατηγική της Ferrari, ήταν κλινικός στις κινήσεις που έκανε, όμως στο τέλος δεν είχε ζωή στα ελαστικά του ώστε να περάσει και τον George Russell για την 4η θέση. Έτσι, έχασε 15 βαθμούς από τον νικητή του GP Σιγκαπούρης, Lando Norris, και 8 βαθμούς από τον 2ο της κατάταξης, Max Verstappen. Πλέον είναι 86 βαθμούς πίσω από τον Ολλανδό και 34 πίσω από τον Βρετανό.

  • Μην χάσετε την Τρίτη, 24/9 στις 21:00 την εκπομπή Slipstream για τη Formula 1 με την ανάλυση του GP Σιγκαπούρης. Μπορείτε να την παρακολουθήσετε πατώντας ΕΔΩ.

Μιλώντας στο Skysports για το πώς έζησε τους 62 γύρους στη Μαρίνα Μπέι, ο Leclerc θέλησε πρώτα να ανακαλέσει όσα είπε μετά τις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου:

«Πρώτα απ’ όλα θέλω να αναφερθώ στο Q3 του Σαββάτου. Θέλω να πω πως έχω ευθύνη για το κακό αποτέλεσμα. Αυτά που είπα μετά δεν ήταν ξεκάθαρα και δεν ήθελα να στείλω το λάθος μήνυμα. Σήμερα πλήρωσα τις κακές κατατακτήριες, έπρεπε να ανακάμψουμε στον αγώνα και κάναμε πολύ καλή δουλειά».

Ακούστε την εκπομπή Slipstream για την F1 με την ανάλυση της νίκης του Oscar Piastri στο GP Αζερμπαϊτζάν στο παρακάτω βίντεο.

Ερωτώμενος σχετικά για τη στρατηγική της Ferrari και τον αγώνα του στη Σιγκαπούρη, είπε:

«Το πρώτο μέρος του αγώνα ήταν εκνευριστικό γιατί κόλλησα πίσω από τον Alonso και τον Hulkenberg. Κάναμε όμως έναν πάρα πολύ καλό αγώνα και παραλίγο να πάρουμε την 4η θέση. Έβγαζε νόημα ως ομάδα να ακολουθήσουμε δύο διαφορετικές στρατηγικές γιατί αν έβγαινε ένα Αυτοκίνητο Ασφαλείας ή μια κόκκινη σημαία θα ήταν τέλειο για τον αγώνα μας. Γνωρίζαμε επίσης πως αν μπαίναμε αργά για ελαστικά δεν θα ήταν καταστροφικό. Δεν μετανιώνω για τίποτα γι’ αυτόν τον αγώνα».

Δείτε στο παρακάτω βίντεο την ομάδα του Automotonews να αναλύει τους λόγους που η Red Bull Racing δεν κυριαρχεί πλέον στη Formula 1.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord
  • Μπείτε στη λίγκα μας στο F1 Fantasy

 

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles