O Charles Leclerc μίλησε για την επίτευξη της 26ης pole position της καριέρας του και είναι αισιόδοξος πως μπορεί να φτάσει στη νίκη.
Με κυριαρχική εμφάνιση στο Q3 του Grand Prix Αζερμπαϊτζάν, ο Charles Leclerc εξασφάλισε την 26η pole position της καριέρας του στη Formula 1. Ο 26χρονος οδηγός δεν επηρεάστηκε από το ατύχημα στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών και έβαλε τις βάσεις για τη νίκη στο σιρκουί πόλης.
Μετά την επίτευξη της 26ης pole position της καριέρας του ο Leclerc εμφανίστηκε χαρούμενος αλλά παράλληλα πραγματιστής.
«Το Μπακού είναι μία από τις αγαπημένες μου πίστες της σεζόν. Δεν είχαμε ένα εύκολο διήμερο μέχρι τώρα, είχα το ατύχημα στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών. Δεν μου προκάλεσε όμως απώλεια αυτοπεποίθησης, γιατί ήξερα ότι είχαμε καλό ρυθμό. Στη δεύτερη περίοδο είχαμε προβλήματα με τα νέα εξαρτήματα που ενσωματώσαμε στο μονοθέσιο, χάσαμε και εκεί περίπου μισή ώρα. Γνώριζα ότι έπρεπε να κερδίσουμε το χαμένο χρόνο. Στο Q3 έπρεπε να μείνω όσο πιο μακριά γίνεται από τους τοίχους. Στην τελευταία προσπάθεια πίεσα περισσότερο και ο χρόνος ήρθε φυσιολογικά. Η αίσθηση από το μονοθέσιο ήταν πολύ καλή. Είναι απίστευτο το να βρίσκομαι στην pole».
Ακούστε την εκπομπή Slipstream για την F1 με την ανάλυση της νίκης του Charles Leclerc στο GP Ιταλίας μπροστά σε χιλιάδες τιφόζι.
Για την παρουσία του Sainz στην 3η θέση του grid και κατά πόσο μπορεί να τον βοηθήσει στον αγώνα, ο Μονεγάσκος σχολίασε:
«Είναι ό,τι καλύτερο θα μπορούσαμε να ευχηθούμε. Καθώς στη 2η θέση εκκίνησης η πρόσφυση είναι χαμηλότερη, η 1η και 3η θέση εκκίνησης είναι αυτές από τις οποίες θέλει μία ομάδα να ξεκινά τον αγώνα. Ας ελπίσουμε ότι θα κάνουμε ομαδική δουλειά αύριο για να κερδίσουμε. Θα είναι ένας μακρύς αγώνας. Παλαιότερα ήμασταν καλύτεροι στις κατατακτήριες και δυσκολευόμασταν στους αγώνες. Φέτος διαθέτουμε πιο δυνατό μονοθέσιο σε ρυθμό αγώνα».
Ο Leclerc αναφέρθηκε στη στρατηγική σχετικά με την απόδοση των ελαστικών, στοιχείο που του έδωσε τη νίκη στην Μόντσα.
«Η διαχείριση των ελαστικών θα παίξει σημαντικό ρόλο και σε αυτόν τον αγώνα. Κάναμε καλή δουλειά σε αυτόν τον τομέα στην Μόντσα, όμως ο αυριανός είναι ένας άλλος αγώνας με άλλες ιδιαιτερότητες».
Δείτε στο παρακάτω βίντεο την ομάδα του Automotonews να αναλύει τους λόγους που η Red Bull Racing δεν κυριαρχεί πλέον στη Formula 1.
Μπορεί ο Charles Leclerc να γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής στη Formula 1 από φέτος; Η απάντηση παρακάτω.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
- Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
- Μπείτε στον server μας στο Discord
- Μπείτε στη λίγκα μας στο F1 Fantasy