spot_img

Newey: «Οι νέοι κανονισμοί της F1 για το 2026 είναι τρομακτικοί»

Adrian Newey αναλύει πώς οι νέοι κανονισμοί της F1 για το 2026, αν και περιοριστικοί, προσφέρουν ευκαιρίες για καινοτομία και διαφορετικές προσεγγίσεις στον σχεδιασμό.

Ο Newey, που πρόσφατα ανέλαβε ρόλο ως τεχνικός συνεργάτης της Aston Martin μετά από σχεδόν δύο δεκαετίες στη Red Bull, εστιάζει στους νέους τεχνικούς κανονισμούς του 2026.

Σε συνέντευξή του στην επίσημη ιστοσελίδα της Aston Martin, δήλωσε:

«Είναι κάπως τρομακτικοί οι κανονισμοί. Είναι πραγματικά πολύ περιοριστικοί στη θεωρία, αλλά με έναν παράξενο τρόπο αυτό μπορεί να ανοίξει ευκαιρίες για  καινοτομία».Οι σκέψεις μου για τους κανονισμούς του ’26 είναι παρόμοιες με εκείνες για τη μεγάλη αλλαγή κανονισμών του 2022: αρχικά σκέφτεσαι ότι οι κανονισμοί είναι τόσο περιοριστικοί που δεν αφήνουν πολλά περιθώρια για τον σχεδιαστή, αλλά όταν αρχίσεις να εμβαθύνεις στις λεπτομέρειες, συνειδητοποιείς ότι υπάρχει περισσότερη ευελιξία για καινοτομία και διαφορετικές προσεγγίσεις απ’ ό,τι φαίνεται με την πρώτη ματιά».

Ο Newey αναφέρει ότι, όπως το 2022, οι ομάδες θα ακολουθήσουν διαφορετικές κατευθύνσεις, οι οποίες με την πάροδο του χρόνου θα συγκλίνουν:

«Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το ’26 να δούμε κάτι παρόμοιο με το ’22. Υπάρχει αρκετή ευελιξία στους κανονισμούς, και είμαι σίγουρος ότι οι ομάδες θα βρουν διαφορετικές λύσεις. Κάποιες από αυτές θα εγκαταλειφθούν τα πρώτα δύο ή τρία χρόνια καθώς οι ομάδες θα αρχίσουν να συγκλίνουν».

Ακούστε την εκπομπή μας για τη Formula 1 με την ανάλυση του Grand Prix Μαϊάμι, της νίκη του Oscar Piastri, τη μάχη με τον Max Verstappen και το μπάχαλο της Ferrari.

Διπλή πρόκληση: Σασί και κινητήρες

Το 2026, η Formula 1 θα εισάγει μια νέα γενιά μονοθεσίων με σημαντικές αλλαγές τόσο στην αεροδυναμική όσο και στις μονάδες ισχύος. Για πρώτη φορά, οι κανονισμοί για το σασί και τον κινητήρα αλλάζουν ταυτόχρονα, κάτι που ο Newey θεωρεί «ελαφρώς τρομακτικό»:

«Για πρώτη φορά που μπορώ να θυμηθώ, έχουμε ταυτόχρονη αλλαγή στους κανονισμούς για το σασί και τον κινητήρα. Αυτό είναι ελαφρώς τρομακτικό, αλλά και συναρπαστικό».

Η Aston Martin ελπίζει να εκμεταλλευτεί αυτή την αναδιάρθρωση των κανονισμών για να προχωρήσει στην ιεραρχία και να πλησιάσει τον στόχο της για κατάκτηση παγκοσμίων τίτλων τα επόμενα χρόνια.

Ο Καναδός δισεκατομμυριούχος ιδιοκτήτης της ομάδας, Lawrence Stroll, έχει επενδύσει εκατοντάδες εκατομμύρια σε ένα νέο εργοστάσιο στο Silverstone, συμπεριλαμβανομένης μιας υπερσύγχρονης αεροδυναμικής σήραγγας, και έχει εξασφαλίσει μια εργοστασιακή συμφωνία κινητήρων με τη Honda που ξεκινά το επόμενο έτος.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Βρείτε μας στο TikTok
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles