Πέρα από τους άλλους οδηγούς, ο Lewis Hamilton είχε να παλέψει και με την SF-25 στο GP Μ. Βρετανίας, σε έναν αγώνα που θέλει να αφήσει πίσω του.
Ο Lewis Hamilton δεν κατάφερε να συνεχίσει το εντυπωσιακό σερί των 12 διαδοχικών βάθρων του στο GP Μεγάλης Βρετανίας, καθώς στη ντεμπούτο εμφάνισή του με τη Ferrari στο Σίλβερστον, περιορίστηκε στην 4η θέση. Ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής χαρακτήρισε τη Ferrari του ως «απίστευτα δύσκολη» στην οδήγηση, ειδικά υπό τις μικτές καιρικές συνθήκες του κυριακάτικου αγώνα.
Η εκκίνηση του Hamilton ήταν θετική, καθώς κέρδισε μία θέση μετά την απόφαση του George Russell να μπει για σλικ ελαστικά μετά τον γύρο σχηματισμού. Ωστόσο, μετά το πρώτο Safety Car, βρέθηκε στην 8η θέση, με τον καιρό να προκαλεί χάος και αρκετούς οδηγούς να επωφελούνται.
Μην χάσετε ΑΠΟΨΕ, Δευτέρα 7/7 στις 21:00 την εκπομπή μας για τη Formula 1 με την ανάλυση του GP Μ. Βρετανίας. Μπορείτε να ακούστε την εκπομπή πατώντας ΕΔΩ.
Παρά τις δυσκολίες, ο Hamilton προσπέρασε Gasly και Stroll, ενώ αμύνθηκε σθεναρά στις επιθέσεις του Russell. Έχοντας μόνο τον Χούλκενμπεργκ μπροστά του, μπήκε για σλικ ελαστικά, αλλά βγήκε εκτός πίστας αμέσως μετά, χάνοντας χρόνο και τελικά τη μάχη για το βάθρο.
«Δύσκολη μέρα, νομίζω, για όλους. Δεν ήταν το αποτέλεσμα που ήλπιζα, αλλά πήραμε μερικούς πολύτιμους βαθμούς. Ήταν το πιο δύσκολο μονοθέσιο που έχω οδηγήσει εδώ, υπό αυτές τις συνθήκες. Το μονοθέσιο ήταν απίστευτα δύσκολο να το οδηγήσεις. Τελικά έμαθα πολλά σήμερα, υπάρχει υλικό για αναλύσεις. Είναι μόλις η δεύτερη φορά που οδηγώ αυτό το μονοθέσιο στη βροχή – δεν μπορώ καν να σας περιγράψω πόσο δύσκολο ήταν. Δεν είναι μονοθέσιο που αγαπά αυτές τις συνθήκες».
Δείτε τη νέα μας εκπομπή για την F1 με την ανάλυση του GP Αυστρίας, τη μάχη των δύο MCLaren και όλες τις εξελίξεις εντός κι εκτός πίστας. Πατήστε στο παρακάτω βίντεο
Ο 40χρονος οδηγός παραδέχθηκε πως διέπραξε αρκετά λάθη, ενώ χαρακτήρισε τη συμπεριφορά της Ferrari ως «snappy», δηλαδή απρόβλεπτη και νευρική στις αντιδράσεις της – ειδικά σε μεταβαλλόμενες συνθήκες.
«Ακόμα και όταν στέγνωνε η πίστα, τα πράγματα δεν έγιναν ιδιαίτερα καλύτερα. Ίσως στο τέλος, που στέγνωσε εντελώς, να ήταν ελαφρώς καλύτερα. Αλλά ακόμα κι εκεί, με είδατε να βγαίνω εκτός, και ύστερα το μονοθέσιο γλίστρησε και γύρισε στην Στροφή 11 – έγιναν πολλά λάθη».
Παρά το απογοητευτικό αποτέλεσμα, ο Hamilton έστρεψε ήδη το βλέμμα του στο 2026, με στόχο να συνδράμει στην εξέλιξη του επόμενου μονοθεσίου, αξιοποιώντας όσα δεδομένα συγκεντρώθηκαν από τον αγώνα.
«Έχουμε πολλά δεδομένα να αναλύσουμε και για εμένα είναι πολύ σημαντικό να συζητήσω με την ομάδα σχεδίασης του μονοθεσίου του 2026. Υπάρχουν στοιχεία του φετινού μονοθεσίου που δεν πρέπει να τα έχει το επόμενο μονοθέσιο».
Η απόδοση της Scuderia σε βρόχινες και μεταβαλλόμενες συνθήκες για ακόμα μια φορά δεν ήταν ανταγωνιστική. Τα προβλήματα ξεκίνησαν από το Σάββατο στις κατατακτήριες, με ζητήματα και στα δύο μονοθέσια, και συνεχίστηκαν την Κυριακή με λάθος χειρισμούς στη στρατηγική και στα ελαστικά.
Ο Hamilton, αν και δεν πήρε το πολυπόθητο βάθρο μπροστά στο βρετανικό κοινό, κέρδισε εμπειρία, πάλεψε με ένα δύστροπο μονοθέσιο και συνεχίζει με στόχο να βοηθήσει την ομάδα να βελτιωθεί.