O Lewis Hamilton αποκάλυψε ότι το μονοθέσιό του έχει μειονέκτημα σε σχέση με αυτό του Charles Leclerc λόγω κάποιου είδους προβλήματος.
Έναν ακόμη δύσκολο αγώνα είχε ο Lewis Hamilton. Ο Βρετανός είδε τις δυνατότητές του στο Grand Prix Ιαπωνίας να περιορίζονται το Σάββατο με την 8η θέση στις κατατακτήριες δοκιμές και στον αγώνα τερμάτισε μόλις 7ος.
Ο ρυθμός του Hamilton ήταν κακός, κάτι το οποίο περίμενε μετά τις αλλαγές στο στήσιμο της SF-25 που έκανε το Σάββατο το πρωί. Ο ίδιος είχε παραδεχθεί πως ο διπλός αποκλεισμός της Κίνας έκανε τους μηχανικούς της Ferrari πολύ πιο συντηρητικούς στην προσέγγισή τους.
Μην χάσετε ΑΠΟΨΕ Δευτέρα 7/4 στις 21:00 την εκπομπή μας για τη Formula 1 με την ανάλυση του GP Ιαπωνίας. Μπορείτε να ακούστε την εκπομπή πατώντας ΕΔΩ.
Μετά τον αγώνα της Ιαπωνίας, ο Hamilton προχώρησε σε μία ιδιαίτερη αποκάλυψη, λέγοντας πως ένα πρόβλημα, γνωστό στην ιταλική ομάδα, έχει ως αποτέλεσμα η SF-25 του να μην λειτουργεί στο 100% όπως του Charles Leclerc:
«Γενικά το μονοθέσιό μου υστερεί σε απόδοση συγκριτικά με τα άλλα μονοθέσια που ήταν μπροστά μου. Ελπίζω πραγματικά ότι στον επόμενο αγώνα θα δούμε κάποιες θετικές αλλαγές, γιατί στους πρώτους τρεις υπήρχε μια μικρή ανισορροπία ανάμεσα στις δύο πλευρές του γκαράζ όσον αφορά κάποια εξαρτήματα του μονοθεσίου».
Ακούστε την εκπομπή μας για τη Formula 1 με την ανάλυση του Grand Prix Κίνας με τη νίκη του Oscar Piastri και τους λόγους που αποκλείστηκαν οι οδηγοί της Ferrari στο παρακάτω βίντεο.
Ο Βρετανός εξήγησε πως το δικό του μονοθέσιο δεν λειτουργεί σωστά όπως του Leclerc:
«Από τη δική μου πλευρά, υπήρχε κάτι που δεν λειτούργησε, οπότε είναι ανακουφιστικό να ξέρω ότι, με τα δεδομένα που είχα, αυτό ήταν το καλύτερο αποτέλεσμα που μπορούσα να πετύχω. Έχω ένα πρόβλημα με το δάπεδο, το οποίο υπάρχει από το ξεκίνημα της σεζόν. Με το πρόβλημα που έχω χάνω πάνω από ένα δέκατο του δευτερολέπτου».
Ο Hamilton τόνισε πως η Ferrari έχει μπροστά της σημαντικό έργο για να καλύψει τη διαφορά με τους πρωτοπόρους:
«Θα έχει ενδιαφέρον. Ελπίζω να βρεθούμε λίγο πιο κοντά. Νομίζω ότι, προς το παρόν, είμαστε ξεκάθαρα η τέταρτη ταχύτερη ομάδα και είμαστε αρκετά πίσω από τους υπόλοιπους σε απόδοση και κάθετη δύναμη. Έχουμε δουλειά να κάνουμε για να κλείσουμε την ψαλίδα. Θα εξελίξουμε σταδιακά με το μονοθέσιο. Έχει ενδιαφέρον να δούμε πότε θα παρουσιάσουν οι άλλες ομάδες τις αναβαθμίσεις τους μέσα στη σεζόν. Έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε για να πλησιάσουμε τις κορυφαίες ομάδες, που αυτή τη στιγμή έχουν προβάδισμα τριών ή τεσσάρων δεκάτων του δευτερολέπτων. Είναι ξεκάθαρο ότι μας περιμένει σκληρή δουλειά το επόμενο διάστημα».
Μετά το GP Ιαπωνίας η Ferrari βρίσκεται στην 4η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών της Formula 1 με 35 βαθμούς.