Πέρα από ένα μέτριο αγωνιστικό τριήμερο στο Μπακού, ο Charles Leclerc είδε τον κινητήρα του να εμφανίζει για πολλούς γύρους ένα σημαντικό πρόβλημα.
Η Ferrari θα διερευνήσει το πρόβλημα στη μονάδα ισχύος που επηρέασε την απόδοση του Charles Leclerc στο GP Αζερμπαϊτζάν, όπου ο Μονεγάσκος περιορίστηκε στην 9η θέση, πίσω από τον teammate του Lewis Hamilton. Αυτό ήταν ένα ακόμη απογοητευτικό αποτέλεσμα για τη Scuderia στο 2025.
Μετά τον αγώνα έγινε γνωστό ότι ο Leclerc αντιμετώπισε ζήτημα με τον κινητήρα στους πρώτους γύρους, κάτι που τον εμπόδισε σημαντικά. Ο Μονεγάσκος είχε εκκινήσει από τη 10η θέση έπειτα από ατύχημα που είχε μετά από λάθος του στις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου.
Μιλώντας για τον αγώνα της Ferrari στο Μπακού, ο Fred Vasseur αποκάλυψε πως ο Leclerc υπέφερε από κάποιου είδους πρόβλημα στους πρώτους γύρους.
«Δεν μπορούμε να είμαστε ικανοποιημένοι με την 8η και 9η θέση. Ξεκινήσαμε πίσω από τον Norris και τερματίσαμε πίσω του, αυτή είναι η πραγματικότητα αυτής της πίστας. Είχαμε ένα πρόβλημα με τον κινητήρα του Charles, το οποίο θα διερευνήσουμε. Ακόμη κι αν ήταν οριακό, ήταν αρκετό για να μην μπορεί να προσπεράσει στην ευθεία, γι’ αυτό και μείναμε κολλημένοι πίσω από τον Lawson».
Δείτε τη νέα μας εκπομπή για την F1 με την πλήρη ανάλυση όλων όσων έγιναν στο GP Αζερμπαϊτζάν με ένα κλικ στο παρακάτω βίντεο
Συνεχίζοντας, τόνισε ότι το μεγαλύτερο… χαμένο χαρτί ήταν οι κατατακτήριες:
«Ο ρυθμός υπήρχε, αλλά δεν τον αξιοποιήσαμε. Η απόδοση είναι το ένα σκέλος, η εκτέλεση το άλλο. Κάναμε βήμα μπροστά μετά το Σπα, αλλά το να εκκινήσουμε από την 10η και 12η θέση δεν ήταν αυτό που περιμέναμε».
Σε ερώτηση για τη φύση της βλάβης, ο Γάλλος απέφυγε λεπτομέρειες:
«Ο Charles είχε το ζήτημα στον κινητήρα. Δεν ήταν κάτι που συνέβη συνεχώς, αλλά ήταν αρκετό ώστε να μείνει πίσω από κάποιον χωρίς να μπορεί να τον περάσει. Χάνεις δύο δέκατα και την απόσταση από το προπορευόμενο μονοθέσιο, και για τον Charles αυτό ήταν μεγάλο πρόβλημα».
Μετά τον αγώνα, ο 27χρονος οδηγός αποκάλυψε ότι το πρόβλημα εμφανίστηκε διακεκομμένα και διήρκεσε περίπου δέκα γύρους:
«Δυστυχώς, είχα ένα αρκετά σοβαρό θέμα με τη μονάδα ισχύος για περίπου 10 γύρους στο πρώτο stint. Δεν ξέρουμε ακόμη τον λόγο, εμφανιζόταν και εξαφανιζόταν ξαφνικά. Προς το τέλος ήμουν εντάξει, αλλά στο σημείο που υπήρχε η δυνατότητα να προσπεράσω, ήμουν κολλημένος στο DRS, πολύ αργός στην ευθεία, και δεν μπορούσα να κάνω πολλά».