Ο Oscar Piastri δεν πρόκειται να κάτσει να βλέπει τους Max Verstappen και Lando Norris να παίρνουν όλη τη δόξα και έστειλε το μήνυμά του ενόψει 2025.
Μία από τις φετινές εκπλήξεις του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 είναι αναμφίβολα ο Oscar Piastri. Ο Αυστραλός, μόλις στη δεύτερη σεζόν του στο σπορ, έχει πραγματοποιήσει εξαιρετικές εμφανίσεις και έχει εντυπωσιάσει με την ταχύτητά του.
Σε αρκετούς αγώνες είναι όχι απλά στα ίδια επίπεδα με τον αρκετά πιο έμπειρο teammate του, Lando Norris, αλλά έχει τη δυναμική να τον κερδίσει στα ίσα. Μετά από 18 Grand Prix στο 2024 ο Piastri μετράει δύο νίκες, ενώ σε τουλάχιστον δύο ακόμη αγώνες έχει διεκδικήσει με αξιώσεις το κορυφαίο σκαλί του βάθρου.
Τώρα ο Piastriθέλει να κάνει το επόμενο βήμα στην καριέρα του και κοιτάζει την κατάκτηση του τίτλου. Μιλώντας στο GPBlog, o 23χρονος δήλωσε έτοιμος για να γίνει ο τρίτος Αυστραλός παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 μετά τους Jack Brabham και Alan Jones:
«Είμαι έτοιμος να παλέψω για το πρωτάθλημα. Υπάρχει αρκετός χώρος για βελτίωση. Είμαι πολύ χαρούμενος με τις καλές στιγμές της φετινής χρονιάς. Η σταθερότητα είναι αυτό που θέλω να εστιάσω. Όμως θα με προβλημάτιζε πολύ αν τελείωνα τα αγωνιστικά τριήμερα και αναρωτιόμουν τι το ιδιαίτερο θα έπρεπε να κάνω και σε τι πρέπει να δουλέψω. Κάθε φορά βλέπω πως μπορώ να κάνω πράγματα, απλά πρέπει να τα κάνω σε κάθε αγώνα».
Ακούστε την εκπομπή Slipstream για την F1 με την ανάλυση της νίκης του Lando Norris στο GP Σιγκαπούρης στο παρακάτω βίντεο.
Επιπλέον ο Πιάστρι μίλησε για τα μαθήματα που έχει πάρει στη φετινή αγωνιστική σεζόν:
«Νιώθω πως την επόμενη χρονιά θα είμαι έτοιμος. Φέτος έχω καταφέρει να μάθω πάρα πολλά πράγματα και είμαι σίγουρος πως έχω να μάθω ακόμη περισσότερα. Μπορεί του χρόνου επίσης να είναι και η μοναδική ίσως ευκαιρία που θα έχω για να γίνω πρωταθλητής. Οπότε πρέπει να είμαι έτοιμος και ανεξάρτητα με το πώς νιώθω πρέπει να είμαι έτοιμος για τη μάχη του τίτλου το 2025».
Οι επιδόσεις τόσο του Piastri όσο και του Norris έχουν φέρει τη McLaren στην κορυφή της βαθμολογίας κατασκευαστών με διαφορά 41 βαθμούς από τη δεύτερη Red Bull Racing.
Τι πραγματικά ισχύει όμως με την περίφημη low-drag spec πίσω αεροτομή της McLaren; Η ομάδα του AMN κάνει τη δική της ανάλυση και εξηγεί εάν είναι ή όχι εντός κανονισμών και τι θα ακολουθήσει. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πατήσετε κλικ στο παρακάτω βίντεο.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
- Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
- Μπείτε στον server μας στο Discord
- Μπείτε στη λίγκα μας στο F1 Fantasy