Έπειτα και από την κυρίαρχη εμφάνιση στο GP ΗΠΑ, ο Carlos Sainz είναι αισιόδοξος πως μπορεί η Ferrari να πάρει τίτλο για πρώτη φορά μετά από 16 χρόνια στην F1.
Ονειρικός αποδείχθηκε ο αγώνας της Scuderia Ferrari στο Grand Prix ΗΠΑ. Ο Charles Leclerc κατέκτησε τη νίκη, με τον Carlos Sainz να δίνει στην ιταλική ομάδα το 1-2, έχοντας μάλιστα μαεστρική στρατηγική. Τα πρώτα δείγματα ταχύτητας των «κόκκινων» τα είδαμε στον Αγώνα Σπριντ, όμως στον αγώνα των 56 γύρων η Ferrari απέδειξε πως ήταν η καλύτερη ομάδα.
- Μην χάσετε ΑΠΟΨΕ, Τρίτη, 22/10 στις 21:00 την εκπομπή Slipstream για τη Formula 1 με την ανάλυση της νίκης του Leclerc GP ΗΠΑ. Μπορείτε να την παρακολουθήσετε πατώντας ΕΔΩ.
Ο Sainz μετά τον τερματισμό του στη 2η θέση μίλησε στον Jenson Button για την εμφάνισή του στο Circuit of the Americas:
«Πρώτα απ’ όλα πολλά συγχαρητήρια στην ομάδα και τον Charles για το φοβερό αποτέλεσμα. Μας βάζει εκεί ακριβώς που θέλουμε στη μάχη του τίτλου στους κατασκευαστών. Είμαι πολύ χαρούμενος για όλους στη Ferrari. Ήξερα πως ο αγώνας μπορεί να κριθεί στην εκκίνηση. Ήξερα πως οι Λάντο και Μαξ θα παλέψουν σκληρά στη στροφή 1. Βγήκα χαμένος και δεν μπόρεσα να πάρω την πρωτοπορία. Μπορεί ο ρυθμός να ήταν πολύ καλός όλο το τριήμερο αλλά η θέση στην πίστα είναι πολύ σημαντική. Έπρεπε να περιοριστώ στη 2η θέση παρά το γεγονός πως έκανα πολύ καλό αγώνα».
Ακούστε την εκπομπή Slipstream για την F1 με την ανάλυση της νίκης του Lando Norris στο GP Σιγκαπούρης στο παρακάτω βίντεο.
Όταν ο Button τον ρώτησε για το δυνατό σημείο που χαρακτηρίζει φέτος τη Ferrari, o Ισπανος είπε:
«Ξεκάθαρα η χαμηλή φθορά των ελαστικών μας είναι ένα δυνατό μας σημείο εφέτος. Πάμε πολύ μακριά στα stints και φθείρονται πολύ λίγο τα ελαστικά μας. Το απολαμβάνω αυτό, με έχει κάνει να διασκεδάζω πολύ τους αγώνες. Πέρυσι στους αγώνες παίζαμε άμυνα, χάναμε θέσεις. Φέτος μπορούμε να κάνουμε συνέχεια επίθεση, να μην σκεφτόμαστε τα ελαστικά και να πιέζουμε. Κάνουμε προσπεράσεις και αυτό είναι διασκεδαστικό. Ελπίζω να το κρατήσουμε αυτό».
Αυτό ήταν το πρώτο 1-2 της Ferrari στο GP ΗΠΑ μετά το 2006.
Τι πραγματικά ισχύει όμως με την περίφημη low-drag spec πίσω αεροτομή της McLaren; Η ομάδα του AMN κάνει τη δική της ανάλυση και εξηγεί εάν είναι ή όχι εντός κανονισμών και τι θα ακολουθήσει. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πατήσετε κλικ στο παρακάτω βίντεο.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
- Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
- Μπείτε στον server μας στο Discord
- Μπείτε στη λίγκα μας στο F1 Fantasy