spot_img

Ο Tsunoda περνά από διαρκή αξιολόγηση από τη Red Bull

To μέλλον του Yuki Tsunoda θα αποφασιστεί το επόμενο χρονικό διάστημα και η Red Bull Racing θα πάρει τις αποφάσεις της για το 2026.

Οι επιδόσεις του Yuki Tsunoda στους εναπομείναντες αγώνες θα κρίνουν ενδεχομένως την καριέρα του στη Formula 1. O Ιάπωνας έχει δυσκολευτεί πολύ να εγκλιματιστεί στη Red Bull Racing, με την αυστριακή ομάδα να μην του δίνει όλα τα εφόδια ώστε να μπορέσει να βρει την αίσθηση που θέλει.

Από τον αγώνα της Ιαπωνίας μέχρι και της Ιταλίας, μόνο σε μία περίπτωση, αυτή του Σπα, το μονοθέσιο του Tsunoda ήταν ίδιο με του Verstappen. Ο Ολλανδός πρωταθλητής, είχε πάντα τα νέα εξαρτήματα στην RB21 του σε αντίθεση τόσο με τον Ιάπωνα όσο και με τον Liam Lawson πιο πριν, κάτι το οποίο σημαίνει πως είχε πάντα ταχύτερο μονοθέσιο από τους teammate του. Το ίδιο ίσχυσε και στην Ιταλία που η σημαντική αναβάθμιση στο πάτωμα ήταν διαθέσιμη μόνο για τον Verstappen, ο οποίος κατατρόπωσε τους οδηγούς της McLaren για να πάρει τη νίκη.

Στη Μόντσα ο Tsunoda κατάφερε να περάσει στο Q3, όντας μόλις δύο δέκατα πιο αργός από τον Φερστάπεν σε Q1 και Q2. Ωστόσο, στον τελευταίο γύρο δεν κατάφερε να συνδέσει έναν ιδανικό γύρο και βρέθηκε 10ος στο grid. Στον αγώνα, σε αντίθεση με τον Ολλανδό που παρέμεινε στην κορυφή απέναντι στον Lando Norris, ο Tsunoda εγκλωβίστηκε σε μάχες στη μέση του grid, χωρίς καθαρό αέρα και εκτεθειμένος σε συμβάντα.

Ο επικεφαλής της Red Bull Racing στη Formula 1, Laurent Mekies, δήλωσε πως η ομάδα χρειάζεται περισσότερα «καθαρά δείγματα» για να κρίνει τις επιδόσεις του Γιούκι Τσουνόντα, μετά από ακόμη έναν αγώνα όπου ο Ιάπωνας δεν κατάφερε να βαθμολογηθεί.

«Χρειαζόμαστε καθαρά δείγματα από τον Yuki, γιατί στην Ιταλία ήταν ένα κακό δείγμα. Είχαμε μια αναβάθμιση στη Μόντσα, στο πάτωμα, αλά μόνο στο μονοθέσιο του Max. Ξέρετε πώς είναι: στους αγώνες μπροστά τα πράγματα είναι καθαρά, μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα. Εδώ, όμως, ήταν αδύνατο. Στο πρώτο stint ήταν μέσα στην κίνηση, δεύτερο με ζημιά στο μονοθέσιο. Αν κοιτάξω τους τελευταίους αγώνες, η εικόνα είναι παρόμοια. Έχουμε πιθανώς περισσότερη δουλειά να κάνουμε στον ρυθμό αγώνα παρά στις κατατακτήριες με τον Yuki. Γι’ αυτό και δίνουμε λίγο παραπάνω χρόνο».

Δείτε τη νέα μας εκπομπή για την F1 με την εκτενή ανάλυση όλων όσων έγιναν στο GP Ιταλιας με ένα κλικ στο παρακάτω βίντεο

Το χρονικό πλαίσιο για τις αποφάσεις είναι το τέλος Οκτωβρίου, όταν οι Mekies και Helmut Marko θα πρέπει να έχουν κλείσει τα οδηγικά line-ups για Red Bull Racing και Racing Bulls ενόψει 2026. Το κλίμα πάντως δείχνει να ευνοεί τον Isack Hadjar για προαγωγή στη Red Bull και τον νεαρό Arvid Lindblad για ντεμπούτο στη Racing Bulls.

Η σύγκριση μεταξύ των δύο ομάδων της Red Bull δεν είναι εύκολη, με την απαιτητική RB21 να διαφέρει σημαντικά από την πιο φιλική VCARB 02, γεγονός που σημαίνει ότι η δουλειά του Tsunoda είναι απλή: να πλησιάσει περισσότερο τον Φερστάπεν τόσο στις κατατακτήριες όσο και στον αγώνα.

«Ρυθμός στις κατατακτήριες, ρυθμός στον αγώνα: αυτά κοιτάμε, τόσο απλά. Ο αγώνας του Yuki είναι δύσκολο να αναλυθεί: κίνηση στο πρώτο stint, ζημιά στο δεύτερο. Αν δούμε όμως τις κατατακτήριες, ήταν ένα καλό Σαββατοκύριακο. Δύο δέκατα από τον Μαξ στο Q1 και Q2 και ο Max δεν ήταν αργός αυτό το Σαββατοκύριακο. Στο Q3 η διαφορά ήταν μεγαλύτερη, αλλά μπήκε στο Q3 και μάλιστα ήταν πρώτος στην πίστα, κάτι που δεν βοήθησε. Στον ένα γύρο είδαμε ένα καλό δείγμα, στο ρυθμό αγώνα είδαμε κάτι το απογοητευτικό, όμως δεν είχαμε καθαρό αγώνα».

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Βρείτε μας στο TikTok
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles