To Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, συνεδρίασε και έβγαλε ορισμένες αποφάσεις, μεταξύ αυτών η μορφή της νέας γενιάς κινητήρων.
Οι συζητήσεις για το 2019 έχουν ήδη υλοποιηθεί, με τις πρώτες αποφάσεις να γίνονται πλέον επίσημες.
*Από το 2019, το όριο καυσίμου θα αυξηθεί από τα 105, στα 110 κιλά στον αγώνα. Αυτό θα βοηθήσει τους οδηγούς, καθώς δεν θα χρειάζεται να κάνουν συνεχή εξοικονόμηση καυσίμου, όμως οι τρεις κινητήρες ανά σεζόν, δεν θα τους ενθαρρύνει ώστε πιέζουν για περισσότερη ώρα.
*Ο αριθμός των κινητήρων θα μείνει στους τρεις και για το 2019, καθώς δεν θα αλλάξει κάτι σε σχέση με τη φετινή σεζόν. Ωστόσο δεν είχαμε κάποια εξέλιξη στο θέμα για το πάγωμα των τωρινών κινητήριων μονάδων.
*Σε άλλες αλλαγές, το βάρος του μονοθεσίου θα διαχωριστεί από αυτό του οδηγού, ενώ τα βιομετρικά γάντια θα είναι υποχρεωτικά για όλους. Επιπλέον, το κατώτατο βάρος του κάθε οδηγού πρέπει να είναι στα 80 kg. Όσοι είναι κάτω από αυτό τον αριθμό, θα τους προστίθεται αίρμα στα μονοθέσια. Αυτή η αλλαγή θα βοηθήσει τους πιο ψηλούς οδηγούς, οι οποόι έχουν μειωνέκτημα προς το παρόν.
*Η FiA θα συνεχίσει τις συζητήσεις για αλλαγές στην αεροδυναμική των μονοθεσίων, ώστε να έχουμε περισσότερα προσπεράσματα από το 2019. Συναντήσεις με τις ομάδες θα πραγματοποιηθούν μέχρι τέλος του μήνα, ενώ ταυτόχρονα θα γίνεται επιπλέον δουλειά στο CFD. H Liberty Media πιέζει αρκετά για αλλαγές ώστε τα προσπεράσματα να είναι περισσότερα (επιπλέον, θέλει τη κατάργηση του DRS στο μέλλον), ενώ επιθυμεί περισσότερες ομάδες να διεκδικούν νίκες.
*Τέλος, η FiA παρουσίασε το concept της νέας γενιάς κινητήριων μονάδων για το 2021, με τη πρόταση αυτή να μην διαφέρει από εκείνη που είχε κάνει στα τέλη του 2017 η Liberty. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα παραμείνει 1.6 λίτρων V6 turbo, ενώ θα καταργηθεί το MGU-H.
Για την ώρα, έχουν προγραμματιστεί επιπλέον συναντήσεις με τους υπάρχοντες αλλά και ενδιαφερόμενους κατασκευαστές, ώστε να γίνει συζήτηση γύρω από τη νέα γενιά κινητήρων. Η οριστική ανακοίνωση για τη μορφή των PU του 2021 θα γίνει τον Μάιο.