spot_img

Οι εντολές της Ferrari στο Μαϊάμι που προκάλεσαν σύγχυση

Η Scuderia Ferrari χειρίστηκε με έναν ανορθόδοξο τρόπο τον αγώνα της στο Μαϊάμι και οδήγησε σε αψιμαχίες μεταξύ του pitwall και των οδηγών της.

Ο πιο δύσκολος αγώνας της στη φετινή σεζόν της Formula 1 αποδείχθηκε το Grand Prix Μαϊάμι για τη Scuderia Ferrari. H ιταλική ομάδα ήταν απογοητευτικά αργή στην πίστα και τερμάτισε τον αγώνα στις θέσεις 7 και 8, έχοντας το τέταρτο ταχύτερο μονοθέσιο σε ρυθμό αγώνα.

Δεν ήταν όμως μόνο ο κακός ρυθμός της που κέντρισε το ενδιαφέρον.

Μην χάσετε ΑΠΟΨΕ, Δευτέρα 5/5 στις 21:00 την εκπομπή μας για τη Formula 1 με την ανάλυση του GP Μαϊάμι. Μπορείτε να ακούστε την εκπομπή πατώντας ΕΔΩ.

Μετά την μοναδική αλλαγή ελαστικών ο Lewis Hamilton είχε τη μεσαία γόμα ελαστικών και ο Charles Leclerc στη σκληρή γόμα ελαστικών. Ο Βρετανός κάλυψε διαφορά άνω των 4 δευτερολέπτων από τον teammate του που έδινε μάχη με τον Κάρλος Σάινθ μέσα σε δύο γύρους.

Όταν πέρασαν τον οδηγό της Williams στον 34ο γύρο o Hamilton όντας εμφανώς ταχύτερος ζήτησε να τον αφήσει ο Leclerc να περάσει για να κυνηγήσει να κερδίσει κι άλλες θέσεις ενώ τα ελαστικά του είχαν ακόμη τη μέγιστη δυνατή πρόσφυση.

Στον 36ο γύρο ο Hamilton είπε στη Ferrari: «Καίω τα ελαστικά μου», ενώ ήταν πίσω από τον Leclerc.

Στον 37ο γύρο ο Hamilton είπε: «Αυτή δεν είναι καλή ομαδική δουλειά».

Στον επόμενο γύρο τους θύμισε τι έγινε σε προηγούμενο αγώνα: «Στην Κίνα έκανα στην άκρη όταν ήμουν σε άλλη στρατηγική», με τον αρχιμηχανικό του να του απαντά πως πήραν την απόφαση να αλλάξουν θέσεις. O Hamilton του απάντησε: «Να κάνετε και διάλειμμα για τσάι».

Στο τέλος εκείνου του γύρου (38) ο Leclerc δέχθηκε εντολή να αφήσει τον Hamilton, όμως ο Βρετανός είχε υπερθερμάνει τα ελαστικά του και τα είχε φθείρει στον ακάθαρτο αέρα του teammate του.

Ακούστε την εκπομπή μας για τη Formula 1 με την ανάλυση του Grand Prix Σ. Αραβίας και τη νίκη του Oscar Piastri έναντι του Max Verstappen

Στον 42ο γύρο ο Leclerc όντας στα 1,5 δλ από τον Hamilton κι ενώ πλησίαζαν τον Antonelli είπε στην ομάδα του: «Έχω κολλήσει στον ακάθαρτο αέρα».

Στον 47ο γύρο ανέφερε: «Έχω υπερθερμάνει τα ελαστικά μου», ενώ ήταν στο δευτερόλεπτο από τον Hamilton.

Στον 51ο γύρο η Ferrari έδωσε εντολή στον Hamilton να δώσει και πάλι τη θέση στον Leclerc , ενώ ήταν στα 2,2 δλ από τον Antonelli. Ο Βρετανός τον άφησε να περάσει στον 52ο γύρο και η διαφορά από τον οδηγό της Mercedes ανέβηκε στα 3 δευτερόλεπτα. Έτσι έχασαν πολύτιμο χρόνο και δεν μπόρεσαν ποτέ να απειλήσουν τον Ιταλό.

Ο Hamilton μάλιστα μέσα στα νεύρα του όταν τον ενημέρωσαν για τη διαφορά από τον Sainz απάντησε με σαρκαστικό ύφος: «Θέλετε να τον αφήσω κι αυτόν να περάσει»;

Πέρα από την κακή αγωνιστική της κατάσταση, η Ferrari πρέπει να αναθεωρήσει τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζεται τις μάχες των οδηγών της στην πίστα.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Βρείτε μας στο TikTok
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles