spot_img

Οι εξηγήσεις της FIA για την ποινή του Norris και το Αυτοκίνητο Ασφαλείας

Η FIA έδωσε στη δημοσιότητα επίσημες εξηγήσεις για τους λόγους τους οποίους είδαμε την αυστηρή ποινή στον Lando Norris και γιατί δεν βγήκε νωρίτερα το Αυτοκίνητο Ασφαλείας.

Λίγες ώρες μετά το τέλος του Grand Prix Κατάρ η FIA εξήγησε δημόσια ορισμένες από τις αποφάσεις που ελήφθησαν από τη Διεύθυνση Αγώνα και από τους αγωνοδίκες κατά τη διάρκεια των 57 γύρων. Η παγκόσμια ομοσπονδία εξήγησε τους λόγους που δεν εμφανίστηκε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας παρά την παρουσία θραυσμάτων στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, κάτι που οδήγησε αργότερα στο να δεχθεί ποινή ο Lando Norris.

Στον 30ο γύρο ο καθρέφτης του Alex Albon αποκολλήθηκε και κατέληξε στην πίστα, όχι όμως στην αγωνιστική γραμμή. Λίγους γύρους αργότερα ο Valtteri Bottas τον πάτησε και πολλά θραύσματα σκορπίστηκαν στην πίστα. Τα δύο κλαταρίσματα ελαστικών των Carlos Sainz και Lewis Hamilton λίγες στιγμές αργότερα προκάλεσαν την είσοδο του Αυτοκινήτου Ασφαλείας.

  • Μην χάσετε την Τρίτη, 3/12 στις 21:00 την εκπομπή Slipstream για τη Formula 1 με την ανάλυση του GP Κατάρ. Μπορείτε να την παρακολουθήσετε πατώντας ΕΔΩ.

Η FIA εξήγησε το λόγο που δεν εμφανίστηκε νωρίτερα η Mercedes AMG Black Series με τον Bernd Maylander πίσω από το τιμόνι:

«Η συνήθης πρακτική είναι να μην βγαίνει το Αυτοκίνητο Ασφαλείας εάν υπάρχει μικρή ποσότητα θραυσμάτων και εκτός της αγωνιστικής γραμμής. Τα θραύσματα αφότου ένα μονοθέσιο πάτησε τον καθρέφτη και τα κλαταρίσματα προκάλεσαν την απόφαση να βγει το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας (VSC) δεν θα ήταν λύση, καθώς τα αυτοκίνητα παραμένουν με μεγάλη απόσταση μεταξύ τους και δεν υπάρχει αρκετός χρόνος για έναν βοηθό πίστας να καθαρίσει τα θραύσματα».

Ακούστε την εκπομπή Slipstream για την F1 με την ανάλυση της νίκης του εντυπωσιακού 1-2 της Mercedes στο GP Λας Βέγκας στο παρακάτω βίντεο.

Η FIA παραδέχτηκε, ωστόσο, ότι τα γεγονότα του Κατάρ θα εξεταστούν λεπτομερέστερα και θα γίνουν συζητήσεις με ομάδες για να διαπιστωθεί τι μπορεί να βελτιωθεί στο μέλλον.

Έντονη κριτική ασκήθηκε στους αγωνοδίκες καθ’ όλη τη διάρκεια του τριημέρου. Από την ασυνήθιστη ποινή μίας θέσης στον Max Verstappen μετά τις κατατακτήριες δοκιμές, στην ποινή διέλευσης του Lewis Hamilton στον αγώνα, (σ.σ. στο Μαϊάμι για το ίδιο ακριβώς παράπτωμα είχε δεχθεί 5 δευτερόλεπτα ποινής) και τα 10 δλ stop/go του Lando Norris, οι αγωνοδίκες βρέθηκαν ξανά στο προσκήνιο.

Για την ποινή του οδηγού της McLaren, η FIA ανέφερε:

«Η ποινή ήταν σύμφωνη με τις οδηγίες ποινών που δόθηκαν στις ομάδες στις 19 Φεβρουαρίου 2024. Η παραβίαση διπλής κίτρινης σημαίας θεωρείται σοβαρός κίνδυνος για την ασφάλεια, γι’ αυτό τέτοια αδικήματα επισύρουν τόσο αυστηρή ποινή».

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Βρείτε μας στο TikTok
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord
  • Μπείτε στη λίγκα μας στο F1 Fantasy

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles