Κυρίως στη φετινή σεζόν της F1 έχουμε δει τους οδηγούς να έχουν την ταχύτητα να δώσουν μάχες με άλλους, όμως δεν έχουν τη δυνατότητα να το κάνουν.

Σε προηγούμενο άρθρο μας στο Automotonews.gr είχαμε αναφερθεί στους λόγους που στη φετινή σεζόν της Formula 1 έχουμε δει να μειώνονται τα προσπεράσματα εντός πίστας. Επιπλέον έχουμε δει αύξηση των τεχνητών προσπερασμάτων, αυτών που ένας οδηγός με φρέσκα ελαστικά προσπερνάει έναν άλλο με φθαρμένα ελαστικά και εκείνη τη στιγμή η μεταξύ τους διαφορά σε ρυθμό είναι σχεδόν δύο δευτερόλεπτα.

Οι τωρινοί τεχνικοί κανονισμοί που θεσπίστηκαν το 2022 είχαν ως στόχο να βελτιωθούν οι μάχες εντός πίστας και οι οδηγοί να εξαρτώνται λιγότερο από το DRS. Πράγματι, ήταν πιο εύκολο να ακολουθεί ο ένας οδηγός των άλλο, ωστόσο το DRS ήταν και πάλι απαραίτητο.

Πλέον όμως με την εξέλιξη της αεροδυναμικής έχουμε επιστρέψει σε καταστάσεις που υπήρχαν πριν το 2022. Οι οδηγοί δεν μπορούν εύκολα να ακολουθήσουν ο ένας τον άλλο, τα ελαστικά υπερθερμαίνονται και τα παράπονα αυξάνονται αγώνα με τον αγώνα. Δεν είναι τυχαίο πως από τα 41,6 προσπεράσματα ανά αγώνα το 2023 έχουμε πέσει στα 33 ανά GP, παρά την αύξηση στον ανταγωνισμό στις κορυφαίες θέσεις.

Τώρα πάμε ένα βήμα παραπέρα εξετάζουμε αναλυτικά γιατί μειώνεται η ποιότητα των μαχών ανάμεσα στους οδηγούς εντός των Grand Prix. Στην εκπομπή μας για την F1 με την ανάλυση του GP Σιγκαπούρης μιλήσαμε για όσα πρέπει να αλλάξουν ώστε να γίνουν πιο συναρπαστικές οι μάχες μεταξύ των οδηγών. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να παρακολουθήσετε το παρακάτω απόσπασμα.

Ακούστε την εκπομπή Slipstream για την F1 με την ανάλυση της νίκης του Lando Norris στο GP Σιγκαπούρης στο παρακάτω βίντεο.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord
  • Μπείτε στη λίγκα μας στο F1 Fantasy