Έπειτα από μήνες όπου βλέπαμε αρκετά renders και μοντέλα από προσομοιώσεις, πλέον έχουμε πραγματικές φωτογραφίες από μονοθέσιο F1 του 2021 σε αεροδυναμική σήραγγα.
Η F1 σε συνεργασία με την FiA, έπειτα από πολλές ώρες έρευνας και εξέλιξης καθώς και εκτενείς δοκιμές στο CFD, έχει πλέον σε κλίμακα 50% το όραμα για το πώς θα είναι τα μονοθέσια του 2021. Έπειτα από τις παραπάνω διαδικασίες έπρεπε να δοκιμαστεί και σε πραγματικές συνθήκες.
Κατά τη διάρκεια του GP Γερμανίας, κάτω από άκρα μυστικότητα, η τελευταία εξέλιξη του μονοθεσίου για το 2021 μπήκε στην αεροδυναμική σήραγγα της Sauber για επιπλέον τεστ. Αυτό ήταν το δεύτερο τεστ, μιας και πίσω στον Ιανουάριο είχαν δοκιμάσει και πάλι ένα μοντέλο, το οποίο όμως ήταν στο 60% του σημερινού και με ζάντες 13 ιντσών. Τα δεδομένα από τις δοκιμές αυτές θα μοιραστούν σε όλες τις ομάδες στο προσεχές μέλλον.
Σύμφωνα με την F1, τα sidepods και η πίσω αεροτομή θα παραμείνουν ως έχουν στο μοντέλο δοκιμών, όμως η εμπρός αεροτομή θα δει ορισμένες αλλαγές, μιας και η εξέλιξη στο συγκεκριμένο τομέα δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί.
Ο στόχος είναι το νέο μονοθέσιο, το οποίο θα βασίζεται στο Ground Effect, να παράγει καλύτερο θέαμα και πιο κλειστές μονομαχίες ανάμεσα στους οδηγούς. Σήμερα όταν δύο μονοθέσια μάχονται, αυτό που ακολουθεί χάνει μέχρι και 50% της αεροδυναμικής του δυνατότητας λόγω του ακάθαρτου αέρα που παράγεται από το προπορευόμενο μονοθέσιο. Για το 2021, η F1 θέλει να μειώσει το φαινόμενο αυτό στο 5 με 10%, και αυτό θα μας δώσει καλύτερους αγώνες και μάχες μέσα στη πίστα, καθώς επίσης και πιο κλειστό ανταγωνισμό ανάμεσα στις ομάδες ολόκληρου του grid.
Η προθεσμία ώστε να ολοκληρωθεί το βιβλίο των κανονισμών, τόσο τεχνικών, αλλά και αλλαγών των οποίων θα αλλάξουν την εικόνα του σπορ είναι μέχρι τον Οκτώβριο, ώστε οι ομάδες να είναι όσο το δυνατόν πιο έτοιμες για τη νέα εποχή της F1.
Μαζί με φωτογραφικό υλικό, η FiA παρουσίασε και ένα βίντεο με το μονοθέσιο του 2021.