spot_img

Οι SF-25 των Hamilton και Leclerc έβγαλαν προβλήματα στην Ισπανία

Τόσο ο Charles Leclerc όσο και ο Lewis Hamilton αντιμετώπισαν άγνωστης προέλευσης στην Ισπανία προβλήματα που δεν ξεκαθάρισε η Scuderia Ferrari.

Το τρίτο της βάθρο στους τέσσερις τελευταίους αγώνες στο 2025 πανηγύρισε η Scuderia Ferrari στο Grand Prix Ισπανίας. H ιταλική ομάδα είδε τον Charles Leclerc να παίρνει την 3η θέση, ενώ ο Lewis Hamilton κατετάγη 6ος έπειτα από έναν δύσκολο αγώνα.

Όμως δεν ήταν όλα ρόδινα για την ιταλική ομάδα κατά τη διάρκεια των 66 γύρων στη Βαρκελώνη. Ο επικεφαλής της Scuderia Ferrari, Fred Vasseur, αποκάλυψε πως και οι δύο οδηγοί της Scuderia αντιμετώπισαν δυσλειτουργίες στους τελευταίους γύρους στη Βαρκελώνη.

Ο Leclerc κατάφερε να αξιοποιήσει το χάος των τελευταίων γύρων και να κατακτήσει το δεύτερο συνεχόμενο βάθρο του, ενώ ο Hamilton κατέληξε έκτος, σε ακόμη έναν δύσκολο αγώνα για τον επτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή.

Αν και ο Hamilton ξεκίνησε ως ο ταχύτερος οδηγός της Ferrari, ο Leclerc άσκησε άμεση πίεση στους πρώτους γύρους, αναγκάζοντας την ομάδα να εφαρμόσει εντολή αλλαγής θέσεων στον 9ο γύρο. Ο Βρετανός άρχισε να υποχωρεί χάνοντας έως και 10 δευτερόλεπτα, παραπονιούμενος για έλλειψη πρόσφυσης στο πίσω μέρος.

Ακούστε την εκπομπή μας για τη Formula 1 με την ανάλυση της νίκης του Oscar Piastri στο Grand Prix Ισπανίας και την αντιαθλητική συμπεριφορά του Max Verstappen

Παρότι έκλεινε τη διαφορά από τους προπορευόμενους, η είσοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας ανέκοψε την πρόοδό του. Στον προτελευταίο γύρο, μάλιστα, δέχθηκε προσπέραση από τον Nico Hulkenberg της Sauber, αν και τελικά ανέκτησε την 6η θέση μετά την ποινή του Μαξ Φερστάπεν.

Μετά τον αγώνα, ο Hamiltonήταν εμφανώς απογοητευμένος, χαρακτηρίζοντας τον ως «τον χειρότερο αγώνα της καριέρας του». Ο Vasseur, ο οποίος έμαθε για τις δηλώσεις του οδηγού του θέλησε να δώσει μια άλλη οπτική:

«Ένας οδηγός με εμπειρία δεν πρέπει να εξάγει συμπεράσματα από τα πρώτα του λόγια. Αν θέλετε να δημιουργήσετε πολεμικό κλίμα, μπορείτε, αλλά δεν είναι αυτή η περίπτωση. Κάναμε το 70% του αγώνα μπροστά από τον Russell. Δεν νομίζω να είπε ο Ράσελ ότι ο αγώνας ήταν καταστροφή. Αλλά είχαμε ένα πρόβλημα στο τελευταίο stint, πριν το αυτοκίνητο ασφαλείας, και το αποτέλεσμα δεν ήταν καλό. Όμως οδήγησε 45 γύρους μπροστά από τον Russell».

Ο Leclerc επίσης είδε τους χρόνους του να πέφτουν αισθητά προς το τέλος του αγώνα, σε σημείο που η τρίτη θέση του απειλήθηκε, μέχρι τη σύγκρουση Russell-Verstappen στη στροφή 5 που τον διευκόλυνε.

Ο επικεφαλής της Mercedes-AMG F1, Toto Wolff, υποστήριξε ότι από το μονοθέσιο του Μονεγάσκου έτρεχε λάδι, ωστόσο ο Vasseur απέρριψε αυτόν τον ισχυρισμό, επιβεβαιώνοντας πάντως ότι υπήρξε άλλο, ανεξάρτητο πρόβλημα:

«Είχαμε ένα μικρό θέμα και στο άλλο μονοθέσιο, αλλά δεν αφορούσε το λάδι. Δεν ξέρω από πού προήλθε, ούτε μπορώ να πω με σιγουριά ότι προήλθε από το μονοθέσιο».

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Βρείτε μας στο TikTok
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles