Η Ferrari αναγνωρίζει τα λάθη στη στρατηγική της στο GP Μονακό, παράλληλα, όμως, εκφράζει τον προβληματισμό της για διάφορες αποφάσεις της Διεύθυνσης Αγώνα.
Το Grand Prix Μονακό ξεκίνησε με τη Scuderia Ferrari να ελέγχει τον αγώνα, έχοντας τον Charles Leclerc στην πρώτη και τον Carlos Sainz στη δεύτερη θέση. Η ιταλική ομάδα, ωστόσο, έκανε πολλαπλούς λανθασμένους χειρισμούς με τη στρατηγική της. Σε συνδυασμό με άλλους παράγοντες, μετά τις αλλαγές ελαστικών, οι Sainz και Leclerc έπεσαν στη 2η και 4η θέση αντίστοιχα, πίσω από τα μονοθέσια της Red Bull Racing. Οι οδηγοί της Ferrari διατήρησαν τις θέσεις αυτές μέχρι το τέλος και είδαν την αυστριακή ομάδα να αυξάνει το προβάδισμά της στις βαθμολογίες των Πρωταθλημάτων οδηγών και κατασκευαστών.
Σε συνέντευξη μετά το τέλος του GP Μονακό, ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, αναγνώρισε τα λάθη της ομάδας του, σε ό,τι αφορούσε τις αλλαγές ελαστικών, ειδικότερα αυτές του Charles Leclerc. Ταυτόχρονα, όμως, εξέφρασε την απογοήτευσή του για διάφορα περιστατικά στη διάρκεια του αγώνα.
«Κάναμε λάθη, καθώς εφόσον τερματίσαμε στην τέταρτη θέση (Leclerc), αυτό σημαίνει πως κάτι εξελίχθηκε λανθασμένα. Έχω, όμως, και ένα αίσθημα αδικίας. Πέντε λεπτά πριν την έναρξη του αγώνα, τα ελαστικά όφειλαν να έχουν τοποθετηθεί στα μονοθέσια και η Red Bull ήταν χωρίς ελαστικά. Δεν έγινε γνωστό για ποιο λόγο η FIA ανέβαλε την εκκίνηση τρία λεπτά πριν την έναρξη του αγώνα. Ο κανονισμός, όμως, λέει πως πέντε λεπτά πριν έναρξη πρέπει τα μονοθέσια να έχουν ελαστικά».
Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Ισπανίας.
Στη συνέχεια, ο Binotto αναφέρθηκε στο συμβάν με την κίτρινη γραμμή στην έξοδο από το pitlane, για το οποίο και έκανε ένσταση η Ferrari.
«Στην ερώτηση για την κίτρινη γραμμή, δεν ήταν η ένστασή μας απέναντι στη Red Bull και δε θέλουμε να τους ανταγωνιστούμε σε αυτόν τον τομέα. Εμείς κάναμε αυτή την ενέργεια (ένσταση) ώστε να ξεκαθαριστεί από την Ομοσπονδία η σταθερότητα στις αποφάσεις».
Μην χάσετε απόψε στις 21:00 την εκπομπή Slipstream #88 με την ανάλυση του GP Μονακό. Μπορείτε να βρείτε το link εδώ.
Ένα ακόμα από τα παράπονα της Ferrari είχε να κάνει με την αγνόηση μπλε σημαιών από τα μονοθέσια της Williams.
«Ήταν απίστευτο πώς ο Latifi ή o Albon, οι οποίοι κινούνταν τέσσερα δευτερόλεπτα πιο αργά, ενώ υπήρχε ξεκάθαρη ένδειξη για μπλε σημαίες, δεν άφησαν τον πρωτοπόρο του αγώνα να προσπεράσει. Λέγοντας αυτά, κάναμε κάποια λάθη στους υπολογισμούς μας. Είχαμε τον τρόπο να νικήσουμε στον αγώνα, όμως δεν το καταφέραμε. Θα πρέπει να μάθουμε να γυρνάμε υπέρ μας ακόμα και τις καταστάσεις που προκύπτουν εναντίον μας».
Η Ferrari πλήρωσε στο GP Μονακό τη λανθασμένη στρατηγική της, χάνοντας πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια του Πρωταθλήματος. Ωστόσο, ισχυρίζεται πως δεν τηρήθηκαν όπως έπρεπε ορισμένες βασικές διαδικασίες την ώρα του αγώνα, αλλά και λίγο πριν, οι οποίες είναι ανεξάρτητες από τις προσπάθειες οποιασδήποτε ομάδας.