spot_img

Piastri: «Παράνομοι μηχανισμοί όπως της Red Bull»

Ευθεία επίθεση του Oscar Piastri και του Lando Norris προς τη Red Bull Racing σχετικά με τον αμφιλεγόμενο σχεδιασμό της RB20.

Οι εξωαγωνιστικές εξελίξεις στον κόσμο της Formula 1 συνεχίζονται δίχως διακοπή και με μεγάλο ενδιαφέρον. Λίγο πριν ξεκινήσει η δράση στο Grand Prix ΗΠΑ δημιουργήθηκε σάλος σχετικά με παράνομη δραστηριότητα ομάδας σε αγωνιστικά τριήμερα υπό καθεστώς parc-ferme.

Όπως προκύπτει, το μονοθέσιο της Red Bull Racing διαθέτει ένα μηχανισμό ο οποίος της επιτρέπει να αλλάζει την απόσταση από το έδαφος στο εμπρός μέρος του δαπέδου. Αυτό είναι εκτός κανονισμών όπως επεσήμανε η FIA, ωστόσο δεν υπήρξαν ενδείξεις πως η αυστριακή ομάδα ενεργούσε πέρα από τα όρια.

Με το θέμα να παίρνει τεράστιες διαθέσεις, ξεκίνησαν όπως είναι λογικό και οι ερωτήσεις προς τους οδηγούς. Ο Oscar Piastri της McLaren ρωτήθηκε σχετικά με έναν τέτοιο μηχανικό, με τον Αυστραλό να λέει:

«Προφανώς πιέζουμε ως ομάδα τα όρια των τεχνικών κανονισμών. Όλες οι ομάδες το κάνουν και αυτό είναι που κάνει την F1 αυτό που είναι. Αλλά από αυτά που άκουσα και αυτά που μου είπαν κάτι σαν αυτό το εξάρτημα δεν πιέζει τα όρια των κανονισμών αλλά παραβιάζει τους τεχνικούς κανονισμούς. Δεν έχω ακούσει σε ποιο μονοθέσιο είναι και αν είναι σε κάποιο, όμως σίγουρα υπάρχουν αναφορές. Αλλά εάν κάτι τέτοιο χρησιμοποιείται τότε δεν πιέζει τους κανονισμούς, ούτε είναι σε γκρίζα ζώνη. Είναι σε μαύρη ζώνη».

Ακούστε την εκπομπή Slipstream για την F1 με την ανάλυση της νίκης του Lando Norris στο GP Σιγκαπούρης στο παρακάτω βίντεο.

Η Red Bull μέσω εκπροσώπου της επιβεβαίωσε πως δημιούργησε ένα πλάνο με την FIA έπειτα από συζήτηση που είχαν οι δύο πλευρές, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Για τον Πιάστρι όμως υπάρχει διαφορά μεταξύ των έξυπνων λύσεων και των παράνομων ενεργειών, δίνοντας μάλιστα ένα παράδειγμα:

«Εάν υπάρχει μεγάλη διαφορά στην απόδοση τότε πρέπει ξεκάθαρα να γίνουν κάποιες ερωτήσεις. Εάν όχι, τότε δεν ξέρω τι πρέπει να γίνει. Η πίσω αεροτομή που είχαμε στο Μπακού ήταν νόμιμη. Μπορεί να χρειάστηκε να κάνουμε αλλαγές, ωστόσο δεν ήταν κάτι το πρωτοποριακό για το μονοθέσιό μας».

Τι πραγματικά ισχύει όμως με την περίφημη low-drag spec πίσω αεροτομή της McLaren; Η ομάδα του AMN κάνει τη δική της ανάλυση και εξηγεί εάν είναι ή όχι εντός κανονισμών και τι θα ακολουθήσει. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πατήσετε κλικ στο παρακάτω βίντεο.

Στην ίδια κατεύθυνση δηλώσεων κινήθηκε και ο teammate του Piastri, Lando Norris:

«Είναι άλλο πράγμα να έχεις μια τέτοια συσκευή στο μονοθέσιό σου και άλλο να την εκμεταλλεύεσαι και να τη χρησιμοποιείς. Δεν ξέρω εάν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Είναι καλό που παρεμβαίνει η FIA. Υπάρχει διαφορά μεταξύ άσπρου και μαύρου και διαφορά του να πιέζεις τα όρια των κανονισμών επινοώντας νέες ιδέες μέσα σε ένα πλαίσιο που σου επιτρέπεται».

Δείτε στο παρακάτω βίντεο την ομάδα του AMN να αναλύει τους λόγους που η Ferrari δεν βρίσκεται πια στη διεκδίκηση του φετινού τίτλου.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord
  • Μπείτε στη λίγκα μας στο F1 Fantasy

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles