H Mercedes εξηγεί πως οι νέοι κανονισμοί της Formula 1 άλλαξαν εξ ολοκλήρου και το 2022 θα προσπαθήσει να διατηρηθεί στην κορυφή του κόσμου.
Οι ομάδες της Formula 1 αναγκάζονται ν’ αλλάξουν φιλοσοφία με τις μεγάλες αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς το 2022, οι οποίοι φέρνουν μεγάλες τροποποιήσεις στο σασί, αλλά και τα ελαστικά.
Η Mercedes, δια στόματος του Επικεφαλής Τεχνικού Διευθυντή James Allison, δηλώνει πως οι ομάδες αντιμετωπίζουν έναν «πονοκέφαλο» για το 2022 και τις μεγάλες αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς. Πιο συγκεκριμένα, αλλάζει ο τρόπος παραγωγής κάθετης δύναμης, με το πάτωμα του μονοθεσίου να παράγει μεγάλα φορτία (ground effect), οι εμπρός και πίσω πτέρυγες έχουν διαφορετικό σχεδιασμό και τα ελαστικά 18 ιντσών κάνουν για πρώτη φορά την εμφάνισή τους στη Formula 1.
Διαβάστε επίσης: Formula 1 2022 – Οι ημερομηνίες παρουσίασης των μονοθεσίων
Ο James Allison βρίσκεται στη Formula 1 από τις αρχές της δεκαετίας του ’90, όταν ήταν στο τμήμα αεροδυναμικής της Benetton. Ο Βρετανός σχεδιαστής μιλούσε σε video που δημοσίευσε η Mercedes και αναφέρθηκε στις αλλαγές που έρχονται το 2022, λέγοντας πως δεν έχει βιώσει ανάλογου μεγέθους τροποποιήσεις στο άθλημα.
Έχουμε δώσει μεγάλη προσοχή σε αυτούς (τους νέους κανονισμούς) και στο να γίνουν πραγματικότητα για πολλά χρόνια. Είναι εύκολο να ξεχάσουμε μερικές φορές πόσο μεγάλο σετ αλλαγών στους κανονισμούς αποτελούν αυτοί που έρχονται το 2022. Δουλεύω στο άθλημα για παραπάνω από 30 χρόνια και είναι πολύ μεγαλύτερες (οι αλλαγές) από οτιδήποτε άλλο έχω δει. Υποθέτω πως εάν αναζητούσα στη Wikipedia κι έβλεπα όλες τις χρονιές του αθλήματος που έχουν πραγματοποιηθεί, δεν υπάρχει τίποτα που ν’ αντιστοιχεί στην κλίμακα των αλλαγών που έρχονται το 2022.
Βαθμολογούμε τις καλύτερες πίστες της F1 από την καλύτερη στη χειρότερη.
Στη συνέχεια, ο Allison ανέλυσε λεπτομερώς το μέγεθος της δουλειάς που αντιμετωπίζει η Mercedes, αλλά και οι υπόλοιπες ομάδες, για την ερχόμενη σεζόν.
Οι (νέοι) κανονισμοί δεν είναι μόνο «τεράστιοι», είναι περίπου διπλάσιοι σε μέγεθος από αυτούς που προηγούνταν. Είναι, όμως, εντελώς διαφορετικοί από αυτούς που υπήρχαν νωρίτερα. Αυτό σημαίνει πως έπρεπε να σχεδιάσουμε από την αρχή το μονοθέσιο «από την κορυφή ως τα νύχια». Ό,τι και να κοιτάξεις, είναι εντελώς καινούριο. Όχι καινούριο ως καινούρια εξαρτήματα, αλλά ως απολύτως καινούρια φιλοσοφία, ένα ολοκληρωτικά διαφορετικό αεροδυναμικό πακέτο, διαφορετικά φρένα, τροχοί, σημαντική διαφορά στα ελαστικά.
Ο James Allison, επιπλέον, μίλησε και για τη σημασία που πρέπει να δώσει η κάθε ομάδα στον τομέα των κινητήρων, με δεδομένο το πάγωμα που έρχεται από το 2022 για την επόμενη τριετία.
Ακόμη και οι κινητήρες, ένα από τα εξαρτήματα που έχουν τη μικρότερη επιρροή από τους νέους κανονισμούς σε σχέση με πολλά άλλα, πρέπει να προετοιμαστεί κατάλληλα ώστε να μπορέσει να «παγώσει» για τα επόμενα 3 χρόνια. Οποιαδήποτε θετικά στοιχεία μπορεί κάποιος να έχει σε αυτό το πακέτο πρέπει να τα βρει άμεσα, αλλιώς να «ησυχάσει» για πάντα!
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
-
Μπείτε στον server μας στο Discord
Οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί φέρνουν μια εντελώς διαφορετική φιλοσοφία στη σχεδίαση των μονοθεσίων. Όπως φάνηκε και τα προηγούμενα χρόνια στη Formula 1, κάποιες ομάδες θα πετύχουν «διάνα» με το σχεδιασμό του μονοθεσίου τους και θα πρωταγωνιστήσουν. Από την άλλη πλευρά, κάποιες άλλες ομάδες θα κάνουν λάθη που θα κοστίσουν ακριβά, καθώς θα πρέπει να καλύψουν μεγάλη απόσταση με τον υπόλοιπο ανταγωνισμό. Αυτή η «αβεβαιότητα» για το 2022 προμηνύει ένα συναρπαστικό Πρωτάθλημα για τη Formula 1.
Βαθμολογούμε τους οδηγούς της Formula 1 για τη σεζόν του 2021.