Ο Lando Norris της McLaren είναι αυτός που βρίσκεται πιο κοντά από όλους στο πρωτάθλημα οδηγών της Formula 1 στον Max Verstappen, ωστόσο έχει «πετάξει» πολλούς βαθμούς στα σκουπίδια.
Στο Grand Prix Μαϊάμι η καριέρα του Lando Norris άλλαξε για πάντα. Ο Βρετανός κέρδισε τον πρώτο του αγώνα στη Formula 1 και πέρασε σε ένα νέο επίπεδο σαν οδηγός, το οποίο έψαχνε καιρό να βρει. Η αγωνιστική του νοοτροπία άλλαξε για τα καλά και από διεκδικητής βάθρων έγινε διεκδικητής νικών.
Η δεύτερη θέση δεν ήταν πλέον αρκετή για τον 24χρονο, ο οποίος με την αναβαθμισμένη MCL38 σε κάθε Grand Prix είχε τη δυνατότητα να διεκδικεί νίκες. Παράλληλα η πτώση στην απόδοση της Red Bull Racing τον έφεραν σε μία θέση στην οποία θα μπορούσε ακόμα και να διεκδικήσει το πρωτάθλημα.
Με 10 αγώνες για το τέλος της σεζόν, η διαφορά του πρωτοπόρου Max Verstappen και Lando Norris είναι στους 78 βαθμούς. Θα μπορούσε ωστόσο κάλλιστα να είναι πολύ μικρότερη αν ο οδηγός της McLaren είχε διαχειριστεί καλύτερα τους αγώνες του. Η ταχύτητα δεν του λείπει, ωστόσο αρκετά λάθη όπως έχει παραδεχθεί του έχουν στερήσει πολλούς βαθμούς.
Κοιτώντας τους τελευταίους 5 αγώνες, μπορούμε να βρούμε πολλές περιπτώσεις στις οποίες ο Norris έχει χάσει πολύτιμους βαθμούς. Στην Ισπανία εκκίνησε από την 1η θέση, ωστόσο η κακή του εκκίνηση του στέρησε τη νίκη, η οποία πήγε στον Max Verstappen.
Στο GP Αυστρίας ο Norris εγκατέλειψε έπειτα από σύγκρουση με τον οδηγό της Red Bull Racing ενώ έδιναν μάχη για τη νίκη. Αν πάρουμε το σενάριο στο οποίο δεν κερδίζει τον αγώνα αλλά τερματίζει 2ος, ο Βρετανός θα έχανε 3 βαθμούς από τον Verstappen αντί για 10.
Στη Μ. Βρετανία η McLaren είχε το ταχύτερο μονοθέσιο, ωστόσο στην τελευταία του αλλαγή ελαστικών επέλεξε λανθασμένα τη μαλακή γόμα ελαστικών. Ο teammate του, Oscar Piastri, είχε τη μεσαία γόμα ελαστικών, και κινούνταν ταχύτερα από κάθε άλλο οδηγό. Έτσι, ο Norris αντί για 3ος θα μπορούσε να κερδίσει και να μειώσει 10 βαθμούς τη διαφορά από τον Max Verstappen, αντί να χάσει άλλους 3 βαθμούς.
Ακούστε την εκπομπή Slipstream για την F1 με την ανάλυση του GP Βελγίου και την ανασκόπηση του πρώτου μισού της σεζόν πατώντας play στο παρακάτω βίντεο.
Στην Ουγγαρία, o Norris θα μπορούσε αντί να αυξήσει τη διαφορά από τον Φερστάπεν κατά 15 αντί για 8 βαθμούς. Η κακή του εκκίνηση έπαιξε το μεγαλύτερο ρόλο, ωστόσο υπήρχε και άλλος ένας τρόπος που θα μπορούσε να του δώσει 25 βαθμούς. Στο τελευταίο μέρος του αγώνα, αν είχε δώσει τη θέση του πίσω στον Oscar Piastri , θα μπορούσε να τον προσπεράσει λόγω καλύτερου ρυθμού που είχε.
Στον τελευταίο αγώνα πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα που έγινε στο Σπα του Βελγίου, ο Norris υπέπεσε σε ένα ακόμη λάθος. Ο Βρετανός έκανε ένα αβίαστο λάθος στην εκκίνηση χάνοντας τρεις θέσεις κάτι που τον περιόρισε στον αγώνα. Αν πάρουμε το σενάριο στο οποίο θα ήταν πίσω από τον Πιάστρι στα αποτελέσματα, τότε θα ήταν αυτός 3ος και όχι εν τέλει 5ος.
Εάν είχαν συμβεί τα παραπάνω, τότε ο Norris θα είχε 47 βαθμούς περισσότερους απ’ ότι τώρα, δηλαδή 246. Ο Verstappen από την άλλη θα είχε 280 και η μεταξύ τους διαφορά θα ήταν μόλις 34 βαθμοί. Φυσικά αυτό θα έφερνε αλλαγές και στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Το χειρότερο για τον Norris είναι πως τα παραπάνω τα προκάλεσε κατά μεγάλο βαθμό ο ίδιος στον εαυτό του και όχι κάποιος εξωτερικός παράγοντας.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
- Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
- Μπείτε στον server μας στο Discord
- Μπείτε στη λίγκα μας στο F1 Fantasy