Σε ένα «κουτσουρεμένο» Rally Σουηδίας, ο Elfyn Evans με το Toyota Yaris έχει ένα σοβαρό πλεονέκτημα πηγαίνοντας στην τελευταία ημέρα.
Το φετινό Rally Σουηδίας αποτελεί ένα από τα πιο απογοητευτικά των τελευταίων ετών, με το χιόνι να μην είναι επαρκές σε αρκετές ΕΔ. Οι διοργανωτές βλέποντας σκηνικά που γίνονται στο Rally της Μ. Βρετανίας, μείωσαν τις ΕΔ από 18 σε μόλις 10. Αυτό έφερε τα πληρώματα σε μια κατάσταση όπου έπρεπε να βρίσκονται όσο το δυνατόν περισσότερο στο όριο και κάθε λάθος θα κόστιζε.
Αυτός που εντυπωσίασε και κατέχει τη 1η θέση είναι ο Evans με το Toyota WRC, μόλις στο δεύτερο Rally με την ιαπωνική ομάδα, έχοντας μετά από συνολικά 8 ΕΔ διαφορά 17.2s από τον Ott Tanak με το Hyundai i20. O πρωταθλητής βρήκε έναν καλό ρυθμό και οδεύει στο πρώτο του βάθρο με την Hyundai. Μεγάλη μάχη θα δούμε για τη τελευταία θέση του βάθρου ανάμεσα στους Sebastien Ogier και Kalle Rovanperä.
Οι δύο οδηγοί της Toyota αντάλλαξαν θέσεις μέσα στη μέρα και με δύο μόλις ΕΔ να απομένουν, η μεταξύ τους διαφορά είναι μόλις 0.5s. Η θέληση να κερδίσουν ο ένας για τον άλλο ίσως τους φέρει πιο κοντά στον Tanak, ενώ όλοι θα πιέσουν αύριο στο όριο, καθώς έχουμε και την Power Stage που δίνει 5 βαθμούς. Από κοντά ακολουθεί ο Esapekka Lappi με το Ford WRC της M-Sport μόλις 5.4s πιο πίσω, ενώ πίσω του στην 6η θέση τον κυνηγάει ο νικητής του Μόντε Κάρλο, Thierry Neuville, που είναι μόλις 4.5s μακριά.
Ο Craig Breen και ο Teemu Suninen ακολουθούν στις θέσεις 7 και 8, ενώ λίγο πιο πίσω βρίσκουμε τον Takamoto Katsuta. Άτυχος για ακόμα μια φορά ήταν ο Jari Matti Latvala, o οποίος εγκατέλειψε τον αγώνα λόγω προβλήματος στον κινητήρα, όμως όπως δήλωσε ο επικεφαλής της Toyota, Tommi Makkinen, το πρόβλημα προήλθε από ανθρώπινο λάθος και η ιαπωνική ομάδα θα του δώσει μία ακόμα συμμετοχή μέσα στη χρονιά.