Ο Helmut Marko πιστεύει πως η Mercedes-AMG θα ανακάμψει σημαντικά το 2023 και αναμένει τον Lewis Hamilton να είναι ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής του Max Verstappenς στη σεζόν.
Στο ξεκίνημα του φετινού Πρωταθλήματος η μάχη ανάμεσα σε Red Bull Racing και Scuderia Ferrari έμοιαζε πως θα καθορίσει το υπόλοιπο της σεζόν. Οι Max Verstappen και Charles Leclerc έδιναν απολαυστικές μονομαχίες εντός πίστας και η διαφορά στους χρόνους των δυο μονοθεσίων ήταν πολύ μικρή. Καθώς όμως η αυστριακή ομάδα ξεπέρασε τα αρχικά της προβλήματα αξιοπιστίας, φέρνοντας σταδιακά ένα όλο και πιο αναβαθμισμένο και ανταγωνιστικό πακέτο της RB18 η διαφορά απόδοσης μεταξύ των δυο ομάδων έμοιαζε να μεγαλώνει. Παράλληλα ο Ολλανδός οδηγός ήταν σε εκπληκτική φόρμα και με τον αέρα του Παγκόσμιου Πρωταθλητή όδευε με αυτοπεποίθηση στον δεύτερο συνεχόμενο τίτλο της καριέρας του.
Αντίθετα η Mercedes AMG έχοντας ένα αρκετά προβληματικό μονοθέσιο δεν κατάφερε να απειλήσει την κορυφή. Ο Hamilton δυσκολεύτηκε πολύ να προσαρμοστεί σε μια απρόβλεπτη εντός πίστας W13 E-Performance και μόλις τώρα προς το τέλος της σεζόν έχει καταφέρει να ξεκλειδώσει τις δυνατότητες του μονοθεσίου. Σύμφωνα με αυτή την βελτιωμένη εικόνα του Βρετανού και της ομάδας o σύμβουλος της Red Bull σε θέματα Formula 1, Helmut Marko, πιστεύει πως την ερχόμενη χρονιά θα αποτελέσουν μεγάλη απειλή.
«Ο Leclerc ήταν πολύ δυνατός στις κατατακτήριες. Είχε την τάση όμως να κάνει πολλά λάθη. Νομίζω ο Lewis θα είναι πιο σκληρή πρόκληση το 2023. Ξεκάθαρα έχει μεγαλύτερο πλεονέκτημα με τόση εμπειρία, μπορεί να δώσει κίνητρο στον εαυτό του με τρομερό τρόπο και είμαι πεπεισμένος πως η Mercedes θα έχει πολύ καλύτερο μονοθέσιο στην πίστα του χρόνου».
Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του Grand Prix Μεξικού και της ποινής της Red Bull για το cost cap.
Στην συνέχεια ο Marko αναφέρθηκε στους λόγους που ο Hamilton μπορεί να πιέσει εντός πίστας και να απειλήσει οποιοδήποτε οδηγό όποιες και να είναι οι συνθήκες του αγώνα.
«Οδηγεί με πολύ αυτοπεποίθηση από ποτέ και έχει πολύ καλύτερη εικόνα γενικά του αγώνα. Είναι πραγματικά αυθεντία στην διαχείριση ελαστικών. Μπορεί να κρατήσει την μαλακή γόμα για περισσότερη ώρα σε σχέση με τους υπόλοιπους που έχουν σκληρό σετ ελαστικών. Μπαίνει στο μονοθέσιο με τόση σιγουριά από την πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών μέχρι και τον τελευταίο γύρο του αγώνα. Όταν βρέχει είναι δυο δευτερόλεπτα πιο γρήγορος από όλους στους πρώτους γύρους. Το μόνο που χρειάζεται είναι να έχει καλή πρόσφυση στα εμπρός ελαστικά και πως συμπεριφέρονται τα πίσω ελαστικά ποσώς τον ενδιαφέρει. Αυτό κάνει όλους τους υπόλοιπους να αγχώνονται. Αυτό φάνηκε ειδικά στην αρχή της σεζόν που ο Max ήταν το ίδιο γρήγορος με τον Perez, και οδηγούσε ένα μονοθέσιο που δεν είναι κατάλληλο για το στυλ του. Μόλις έστησαν το μονοθέσιο στα μέτρα του ο Hamilton ήταν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος. Στη Mercedes έχουν βελτιωθεί πολύ».