H Mercedes δια στόματος Totto Wolff, τέθηκε αντίθετη στη πρόταση για τις νέες μονάδες ισχύος που θα τεθούν σε ισχύ από το 2021.
Η FiA και η κάτοχος των εμπορικών δικαιωμάτων του σπορ, Liberty Media, έδωσαν στη δημοσιότητα τις βάσεις για τους νέους κινητήρες της F1 από το 2021.
Η Mercedes έχει κυριαρχήσει στην εποχή των V6 υβριδικών turbo κινητήριων μονάδων έχοντας τέσσερα σερί πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών. Τώρα, έγινε και ο πρώτος κατασκευαστής που εξέφρασε την άποψή της για την επόμενη γενιά κινητήρων.
Το concept μοιάζει παρόμοιο με αυτό που έχουμε τώρα. Αλλά σημαίνει επίσης πως θα υπάρχει εντελώς καινούργια εξέλιξη, κάτι που σημαίνει πως θα δουλεύουμε σε δύο κινητήρες ταυτόχρονα από το 2018 έως το 2020. Είναι ένα όραμα, παρά ένας κανονισμός. Είναι το δικό τους όραμα, παρά των κατασκευαστών. Είναι σημαντικό να ξεκαθαρίσουμε πως θα είναι η F1 το 2021, όχι μόνο από τη μεριά του κινητήρα. Αυτό που έχουμε είναι η αρχή ενός διαλόγου και όχι αυτό που έχουμε συμφωνήσει.
Στη συνέχεια, ο Wolff ξεκαθάρισε πως υπάρχουν διαφορετικές απόψεις προς το παρόν για το θέμα του κινητήρα, με τις συζητήσεις να συνεχίζονται την ερχόμενη εβδομάδα.
Οι νέοι κανονισμοί για τους κινητήρες, μπορεί να φαίνονται εξ’αρχής θετικοί, όμως πολλοί δεν τους βλέπουν με καθόλου καλό μάτι.