Οι εποχές αλλάζουν, όπως και οι προτεραιότητες των κατασκευαστών, με αποτέλεσμα πολλά μοντέλα στο μέλλον, όπως το Subaru BRZ, να είναι απλά ιστορικές αναφορές.
Για μια σχετικά μεγάλη περίοδο, αυτοκίνητα σαν τα WRX STI της Subaru και τα Evo της Mitsubishi, ήταν ιδιαίτερα δημοφιλή και στη χώρα μας. Κοινά τους χαρακτηριστικά ήταν οι τετρακύλινδροι κινητήρες turbo των 2.000 κυβικών με τους πολλούς ίππους και τη αχαλίνωτη δίψα για αμόλυβδη, οι πολύ καλές επιδόσεις, η τετρακίνηση και η «πολεμική» ατμόσφαιρα.
Σήμερα, οι προτεραιότητες έχουν αλλάξει, τα πρόστιμα για την υπέρβαση των ορίων εκπομπής ρύπων είναι υψηλότατα και η Subaru -σε αντίθεση με την πρακτική σχεδόν όλων των άλλων κατασκευαστών- ούτε καν σκέφτηκε για τη νέα γενιά του BRΖ, το turbo.
Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 30 Νοεμβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Ενδιαφέρον έχει η επίσημη δικαιολογία των Ιαπώνων για την επιλογή τους αυτή. Ούτε λίγο ούτε πολύ είπαν, μέσω του διευθυντή επικοινωνίας της Subaru στις Η.Π.Α., του Dominick Infante, το εξής:
Η προσθήκη turbo στον boxer θα είχε ως αποτέλεσμα, πέρα από την αύξηση του βάρους, και την τοποθέτηση του κινητήρα πιο ψηλά. Έτσι, θα διαταρασσόταν η ιδανική θέση του κέντρου βάρους.
Κάτι πιο ευφάνταστο και πειστικό είναι βέβαιο πως θα μπορούσαν να βρουν για να πουν…
Το Subaru BRZ πάντως δύσκολα θα έρθει στην Ευρώπη, σε αντίθεση με το δίδυμο αδερφάκι του, το Toyota, που θα λέγεται GR86 και θα αντικαταστήσει το GT86.
Δείτε τα GP Η.Π.Α. και Βελγίου για το eSports Πρωτάθλημα του automotonews.gr, F1 Greek Mini Series.