Τι συνέβη ανάμεσα στους Nico Hulkenberg και Kevin Magnussen στο Teammate Wars της Haas στη σεζόν της Formula 1 για το 2024; Ακολουθεί η απάντηση.
Το παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 για το 2024 ολοκληρώθηκε και είναι η ιδανική στιγμή για τα πρώτα συμπεράσματα και απολογισμούς μετά από 24 Grand Prix. Αυτό αφορά και στις εσωτερικές μονομαχίες, γιατί ως γνωστόν, σε αυτό το άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, πρώτος σου αντίπαλος κάθε οδηγού δεν είναι άλλος από τον teammate του.
Σταδιακά θα δούμε το τι έκαναν οι οδηγοί στις… ενδοοικογενειακές τους μονομαχίες σε κάθε μία από τις δέκα ομάδες του grid. Ξεκινήσαμε από τη McLaren Racing, η οποία κατέκτησε το πρωτάθλημα κατασκευαστών το 2024 και έφτασε τα 9 στην ιστορία της στη Formula 1. Ακολούθησε η Scuderia Ferrari κι έπειτα oι Red Bull Racing, Mercedes-AMG F1, Aston Martin F1 και Alpine F1. Σειρά τώρα έχει η αμερικανική Haas, η οποία είχε μία αναπάντεχα καλή σεζόν.
Ώρα λοιπόν να δούμε τι θα γίνει σε αυτόν τον «εμφύλιο» ανάμεσα στους Nico Hulkenberg και Kevin Magnussen. Έπειτα από 22 αγώνες (σ.σ. ο Magnussen δεν πήρε μέρος σε 2 GP) το επί μέρους σκορ στους αγώνες είναι 16-5 υπέρ του Hulk. Κατά τη διάρκεια της σεζόν, είδαμε να αλλάζει η δυναμική ανάμεσα στους δύο οδηγούς, όμως αυτός που ξεχώρισε ήταν ο Γερμανός, έχοντας επίσης ορισμένες εκπληκτικές εμφανίσεις σε κατατακτήριες δοκιμές. Το καλύτερο αποτέλεσμα του Hulkenberg ήταν η 6η θέση, ενώ του Magnussen η 7η θέση σε Grand Prix.
Στις κατατακτήριες δοκιμές η μάχη δεν ήταν συναρπαστική, καθώς το σκορ ήταν 16-6 πάλι υπέρ του Hulkenberg. Το καλύτερο πλασάρισμά του στο grid ήταν η 6η θέση, ενώ του Magnussen η 7η θέση.
Ακούστε την εκπομπή Slipstream για την F1 με την ανασκόπηση της σεζόν του 2024 και τις προβλέψεις μας για το 2025 στο παρακάτω βίντεο.
Στη βαθμολογία ο Hulkenberg κατέκτησε 41 βαθμούς, ενώ ο Magnussen 16 βαθμούς. Ο κύριος λόγος που συγκέντρωσε περισσότερους βαθμούς ήταν επειδή τερμάτισε στη βαθμολογούμενη 10άδα 10 φορές έναντι 5 του teammate του. Αμφότεροι είχαν από δύο εγκαταλείψεις στο 2024, ωστόσο ο Hulkenberg είχε και έναν αποκλεισμό από τα αποτελέσματα της Βραζιλίας.
Η Haas πέρασε σε μία νέα σελίδα στην ιστορία της στη φετινή χρονιά, μιας και η αλλαγή στην ηγεσία από τον Guenther Steiner στον Ayao Komatsu της έδωσε έναν νέο αέρα. Η φιλοσοφία της άλλαξε επίσης, είδαμε έναν πιο επαγγελματικό χαρακτήρα και η προσέγγισή της έμοιαζε με μιας κανονικής ομάδας της Formula 1 και όχι μίας που προσπαθεί να βγάλει τη σεζόν.
Η τεχνική της συνεργασία με την Toyota και οι βλέψεις της για ένα καλύτερο μέλλον μπορούν να τη βελτιώσουν σε όλους τους τομείς και να την εδραιώσουν ως μια σημαντική δύναμη του grid.