Οι νέοι κατασκευαστές που θα εισέλθουν στην Formula 1, θα μπορούν να ζητήσουν τεχνική υποστήριξη από τους ήδη υπάρχοντες, ώστε να βελτιστοποιηθεί η εξέλιξη των κινητήριων μονάδων.
Όταν η Liberty Media αγόρασε το σπορ, υποσχέθηκε πως θα γίνουν αρκετές αλλαγές στη δομή του και θα πιέσει ώστε στους τομείς των κανονισμών να είναι πιο δίκαιοι για τις πιο μικρές ομάδες. Ο μεγάλος στόχος είναι να υπάρξει μια κατάσταση όπου οι ομάδες αυτές θα μπορούν να κοιτάξουν τις Ferrari, Mercedes, Red Bull στα μάτια και να κάνουν τους αγώνες απρόβλεπτους.
Το 2021 η F1 αλλάζει σελίδα και θα υπάρξουν ριζοσπαστικές αλλαγές στην εμφάνιση των μονοθεσίων και η εικόνα των αγώνων θα αλλάξει. Μια από τις προτάσεις που έπεσε στο τραπέζι ήταν μια μεγάλη αλλαγή στους κανονισμούς των κινητήρων, κάτι το οποίο δεν άρεσε στους τωρινούς κατασκευαστές. Σοβαρό ενδιαφέρον δεν υπήρξε ποτέ από κάποιον άλλο ώστε να εισέλθει και οι πιέσεις απέδωσαν καρπούς και πλέον οδεύουμε σε μια κατάσταση όπου οι αλλαγές στις κινητήριες μονάδες θα είναι αρκετά μικρή.
Σύμφωνα όμως με τον Ross Brawn, η Liberty μαζί με τους τέσσερις (Mercedes, Ferrari, Renault & Honda) έφτασαν σε μια συμφωνία που προβλέπει πως αν ένας καινούργιος κατασκευαστής ζητήσει τεχνική υποστήριξη, τότε θα τη λάβει.
Οι γέφυρες έχουν χτιστεί τώρα και οι υπάρχοντες προμηθευτές κινητήρων δεν θέλουν άλλους να εισέλθουν στο σπορ. Μπορέσαμε να συμβιβαστούμε. Οι κανονισμοί που θα έρθουν θα προβλέπουν πως νέοι συμμετέχοντες θα μπορούν να λαμβάνουν υποστήριξη από τους υπάρχοντες. Υπάρχουν τομείς και τεχνολογία όπου μπορούν να μοιραστούν εάν αυτό ζητηθεί. Υπήρξε η αναγνώριση από τους εν ενεργεία κατασκευαστές πως δεν πρέπει να κλείσουν τη πόρτα τους. Εάν έχουμε σοβαρό ενδιαφέρον από έναν κατασκευαστή ή προμηθευτή, τότε πρέπει να υπάρξει μια συνεργασία όπου θα βρει τρόπο να βοηθήσει τον κατασκευαστή να εισέλθει στην F1.
Αλλαγές ωστόσο θα δούμε στους κινητήρες το 2021, οι οποίες θα είναι μικρές, αλλά ενδέχεται να κάνουν μια μικρή διαφορά. Προβλέπεται πως οι στροφές θα ανέβουν ώστε ο ήχος που παράγεται θα είναι πιο δυνατός, ενώ το όριο καυσίμου θα αυξηθεί επίσης. Ο ήχος που θα βγάζουν τα μονοθέσια φαίνεται πως είναι στη κορυφή της λίστας, με τους κατασκευαστές να εξετάζουν το συγκεκριμένο ζήτημα χρόνια.
Επιπλέον, οι δηλώσεις αυτές του Brawn, μαρτυρούν το γεγονός πως δεν πρόκειται στο άμεσο μέλλον να δούμε νέο κατασκευαστή. Το κόστος ώστε να εξελίξεις αρχικά έναν κινητήρα είναι τεράστιο και ξεπερνά τα 100 εκατ. ευρώ, πριν καν ο κινητήρας βγει από το εργοστάσιο.
Η F1 βρίσκεται σε μια αμήχανη κατάσταση όπου δεν βλέπει νέες ομάδες για την ώρα στον ορίζοντα, ενώ φαντάζει πολύ πιθανό το σενάριο να παραμείνουμε με 4 κατασκευαστές κινητήρων μέχρι τουλάχιστον και το 2025.