Η FiA και η ACO ανακοίνωσαν τις αλλαγές για το Equivalence of Technology για τις 6H του Silverstone, με τα ιδιωτικά LMP1 να παίρνουν επιπλέον ισχύ.
Η αναμενόμενη αλλαγή στο EoT ήρθε έναν μήνα πριν τον τρίτο γύρο της Super Season του WEC, με την Toyota να έχει ξεκάθαρο προβάδισμα έναντι των ιδιωτικών ομάδων μέχρι στιγμής. Στις 6H του Spa δεν φάνηκε αμέσως η διαφορά, όμως στο Le Mans τα δύο TS050 Hybrid μπορούσαν άνετα να ανοίξουν τη διαφορά. Το #8 Toyota που πήρε τη νίκη στις 24H τερμάτισε 12 γύρους μπροστά από το πρώτο ιδιωτικό LMP1 #3 της Rebellion Racing, όμως ένα μεγάλο μέρος της διαφοράς οφείλεται στα προβλήματα αξιοπιστίας του R13.
Πλέον όμως, αποφασίστηκε πως τα δεδομένα πρέπει να αλλάξουν, με αρχή τον επόμενο αγώνα που είναι στο Silverstone.
H μεγαλύτερη αλλαγή είναι πως η διαφορά του 0.25% στον γύρο που είχε υποσχεθεί η ACO στην Toyota πλέον έχει εξαλειφθεί, ώστε να μπορέσουν οι ιδιώτες να κοιτάξουν για τα καλά τους Ιάπωνες στα ίσα. Αυτό σημαίνει πως δεν υπάρχει πλέον ξεκάθαρο φαβορί και τα δύο TS050 Hybrid πρέπει να ιδρώσουν για να πάρουν ακόμα μια νίκη στο WEC.
Επιπλέον, η ροή καυσίμου των LMP1-NH έχει αυξηθεί στα 115 kg ανά ώρα, ενώ στο Le Mans ήταν 108 kg ανά ώρα. Η διάμετρος του περιοριστή της μάνικας ανεφοδιασμού έχει αυξηθεί, για να μπορέσουν και τα pit-stop να έχουν την ίδια διάρκεια. Τα υβριδικά LMP1 έχουν μικρότερο ντεπόζιτο και δίχως τη διευκόλυνση που δίνει η FiA, οι ιδιώτες θα ήταν σχεδόν 20 δευτερόλεπτα πιο αργοί από την Toyota ανά ανεφοδιασμό, λόγω μεγαλύτερου ντεπόζιτου.
Τέλος, τα αγωνιστικά με ατμοσφαιρικούς κινητήρες όπως το Rebellion R13 και το #10 BR1 της Dragonspeed θα δουν το συνολικό βάρος των αγωνιστικών τους να μειώνεται κατά 15 kg.