spot_img

Τι συμβαίνει με το «φλερτ» ανάμεσα σε McLaren και Toyota;

Οι φήμες το τελευταίο χρονικό διάστημα «οργιάζουν» οι φήμες για πιθανή μελλοντική συνεργασία ανάμεσα στις McLaren και Toyota.

H McLaren Racing με την Toyota δεν είναι άγνωστες εταιρείες μεταξύ τους. Τα τελευταία χρόνια, η ομάδα της Formula 1 χρησιμοποιούσε την αεροσήραγγα των Ιαπώνων στις εγκαταστάσεις της Κολωνίας και εξέλισσε τα μονοθέσιά της. Ωστόσο αυτό θα πάψει να ισχύει στο τέλος του 2023, μιας και η McLaren θα εξελίξει το μονοθέσιο του 2024 στη νέα της αεροδυναμική σήραγγα, στο Ουόκινγκ.

Οι σχέσεις τους ωστόσο δεν θα σταματήσουν εδώ. Στο περιθώριο του Grand Prix Ιαπωνίας, η McLaren (από το πουθενά) ανακοίνωσε τον Ryo Hirakawa ως το νέο της αναπληρωματικό οδηγό για το 2024. Ο Ιάπωνας είναι εργοστασιακός οδηγός της Toyota και αγωνίζεται για τους Ιάπωνες στο WEC (παγκόσμιος πρωταθλητής και νικητής Le Mans) και στη Super Formula.

Με ταχύτητα ρεκόρ, οι φήμες περί συνεργασίας των δύο πλευρών και επιστροφής της Toyota στη Formula 1 έκαναν το γύρο του διαδικτύου. Μάλιστα, η παρουσία του προέδρου της ιαπωνικής φίρμας, Akio Toyoda στη Σουζούκα, έντειναν ακόμη περισσότερο τις φήμες.

Ακούστε την εκπομπή Slipstream για τη Formula 1 με την ανάλυση του Grand Prix Ιαπωνίας.

Ο επικεφαλής της McLaren, Andrea Stella, επιβεβαίωσε στο motorsport.com πως πέρα από τον Χιρακάβα, οι δύο πλευρές έχουν ενισχυμένους δεσμούς.

«Κυνηγάμε ενεργά νέα ταλέντα και το πρόγραμμα εξέλιξης οδηγών έχει αντίκρισμα. Αυτό δείχνει τη σημασία του προγράμματός μας. Είμαστε ενθουσιασμένοι που ο Ryo θα δουλέψει μαζί μας και τον έχουμε προσθέσει στη λίστα των αναπληρωματικών μας οδηγών. Μας ενδιαφέρει επίσης η διαχείριση της απόδοσης των οδηγών και η εξέλιξή τους. Θέλουμε να διευρύνουμε τους ορίζοντές μας».

Η εμπλοκή της Toyota στη Formula 1 διαψεύστηκε από τον σύμβουλο και πρώην οδηγό, Kazuki Nakajima. Βέβαια, η κίνηση των δύο μόνο τυχαία δεν είναι και μελλοντικά θα ήθελε όσο τίποτα η McLaren να έχει για συνεργάτη την ιαπωνική φίρμα.

Η Toyota εισήλθε στην F1 το 2002 και αποχώρησε στο τέλος του 2009 έχοντας αποτύχει να κερδίσει έστω έναν αγώνα. Έκτοτε στράφηκε στους αγώνες αντοχής και σήμερα είναι το μεγαθήριο του WEC.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord
Πηγή: Gazzetta.gr

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles