spot_img

Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας της F1 αγνοείται

Πότε ήταν η τελευταία φορά που είδαμε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας να κάνει την εμφάνισή του σε Grand Prix της F1; Για ποιο λόγο έχει εξαφανιστεί; 

Στο Grand Prix Σιγκαπούρης σημειώθηκε ένα αξιοσημείωτο γεγονός. Για πρώτη φορά στην ιστορία του αγώνα δεν είδαμε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας να κάνει την εμφάνισή του στο σιρκουί της Μαρίνα Μπέι. Από τότε που ο αγώνας εντάχθηκε στο καλεντάρι της Formula 1, κάθε χρόνο υπήρξε κάποιο συμβάν που προκαλούσε την παρέμβαση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας.

Ο Bernd Maylander που έχει χρέη οδηγού της Mercedes-AMG Black Series και Aston Martin Vantage στη 15η σεζόν διεξαγωγής του Grand Prix Σιγκαπούρης και κόντρα σε κάθε προγνωστικό, δεν χρειάστηκε κατά τη διάρκεια των 62 γύρων. Αυτό βέβαια του έχει γίνει συνήθειο το τελευταίο χρονικό διάστημα.

Εάν δούμε τους τελευταίους αγώνες της Formula 1, θα παρατηρήσουμε πως πράγματι, έχουμε αρκετό καιρό να δούμε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Τελευταία φορά που χρειάστηκε να βγει στην πίστα ήταν στο Grand Prix Καναδά στις 9 Ιουνίου. Ο λόγος ήταν το ατύχημα που είχε ο Logan sargeant της Williams.

Ακούστε την εκπομπή Slipstream για την F1 με την ανάλυση της νίκης του Lando Norris στο GP Σιγκαπούρης στο παρακάτω βίντεο.

To γεγονός αυτό έχει παραξενέψει ακόμη και τους οδηγούς, με τον George Russell της Mercedes-AMG να μιλά επί του θέματος:

«Ίσως φταίει ο σχεδιασμός των πιστών. Μερικές φορές, ακόμη κι αν έχεις επαφή με άλλον οδηγό μπορείς να συνεχίσεις τον αγώνα και κάποιες άλλες φορές όχι».

Ένας λόγος ο οποίος δεν βλέπουμε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας είναι η συντηρητική προσέγγιση των οδηγών κατά τη διάρκεια των αγώνων. Τα ρίσκα που παίρνουν έχουν μειωθεί σημαντικά, καθώς οι ζημιές μπορεί να κοστίσουν σημαντικά στις ομάδες στην εποχή του budget cap.

Τελευταίο μεγάλο ατύχημα ήταν στο Αζερμπαϊτζάν ανάμεσα στους Sergio Perez της Red Bull και Carlos Sainz της Ferrari. Η σύγκρουσή τους έγινε στον προτελευταίο γύρο και η Διεύθυνση του Αγώνα επέλεξε να θέσει σε ισχύ το Virtual Safety Car ώστε να ολοκληρωθεί ο αγώνας με ασφάλεια.

Τι πραγματικά ισχύει όμως με την περίφημη low-drag spec πίσω αεροτομή της McLaren; Η ομάδα του AMN κάνει τη δική της ανάλυση και εξηγεί εάν είναι ή όχι εντός κανονισμών και τι θα ακολουθήσει. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πατήσετε κλικ στο παρακάτω βίντεο.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord
  • Μπείτε στη λίγκα μας στο F1 Fantasy

Δείτε στο παρακάτω βίντεο πώς οι λάθος τακτικές της Mercedes καταστρέφουν αγώνες της κόντρα στις επιθυμίες του Lewis Hamilton

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles