Στον αγώνα της F1 στην Αυστρία εμφανίστηκε ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα στην SF-25 που ανάγκασε τους οδηγούς της να περιορίσουν το ρυθμό τους.
Ο Charles Leclerc δεν έκρυψε την απογοήτευσή του για το γεγονός ότι αναγκάστηκε να «σηκώνει το πόδι από το γκάζι» (lift and coast) στον αγώνα της Αυστρίας, καθώς η Ferrari συνεχίζει να αντιμετωπίζει σημαντικό περιορισμό με το μονοθέσιο του 2025, που τη δυσκολεύει ιδιαίτερα σε περιόδους με υψηλό φορτίο καυσίμου.
Παρά το γεγονός ότι η Scuderia εμφανίστηκε ως η δεύτερη ταχύτερη ομάδα πίσω από τη McLaren, οι πραγματικές της δυνατότητες παραμένουν κρυμμένες, εξαιτίας της ανάγκης διαχείρισης φθοράς στο κάτω μέρος του μονοθεσίου – μια αδυναμία που υπάρχει από την αρχή της χρονιάς και κορυφώθηκε με τη διπλή αποβολή στο GP Κίνας.
Ο Μονεγάσκος οδηγός κατέκτησε το τέταρτο του βάθρο για το 2025, τερματίζοντας τρίτος πίσω από τους Lando Norris και Oscar Piastri, αλλά με διαφορά σχεδόν 20 δευτερολέπτων από την κορυφή.
Στη συνέντευξη Τύπου της FIA, ο Leclerc αναφέρθηκε στον δύσκολο αγώνα:
«Δεν υπήρχαν πολλά καθοριστικά σημεία από τη δική μου πλευρά. Στην εκκίνηση, θα ήθελα να είχα κάνει λίγο καλύτερη δουλειά για να βρεθώ δίπλα στον Lando. Ίσως αυτό να άλλαζε τα πράγματα για 3-4 γύρους. Δεν νομίζω ότι είχαμε τον ρυθμό για να μείνουμε μπροστά. Ουσιαστικά, από τη Στροφή 1 μέχρι το τέλος, ήταν ένας πολύ βαρετός αγώνας. Ήμουν μόνος μου, προσπαθώντας να διαχειριστώ αρκετά ζητήματα που είχαμε. Ας μην τα πούμε “προβλήματα”, αλλά πρέπει να κάνουμε διαχείριση με βάση την κατάσταση. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες, αλλά το lift and coast ήταν λίγο απογοητευτικό. Πληρώσαμε το τίμημα στο πρώτο stint, αλλά τα δύο επόμενα ήταν καλύτερα, κάτι που ήταν θετικό. Εκτός από την εκκίνηση, δεν υπήρχαν άλλα σημεία-κλειδιά».
Δείτε τη νέα μας εκπομπή για την F1 με την ανάλυση του GP Αυστρίας, τη μάχη των δύο MCLaren και όλες τις εξελίξεις εντός κι εκτός πίστας. Πατήστε στο παρακάτω βίντεο
Η Ferrari παρουσίασε ένα αναβαθμισμένο πάτωμα στην πίστα του Red Bull Ring, και ο Leclerc δήλωσε ξεκάθαρα πως η αλλαγή έκανε τη διαφορά:
«Είναι σίγουρα ένα βήμα μπροστά. Ναι. Και νομίζω ότι μας βοήθησε να βρεθούμε στο βάθρο σήμερα. Η ομάδα έκανε απίστευτη δουλειά για να το φέρει όσο πιο νωρίς γινόταν. Ξέρω ότι συνεχίζουν να πιέζουν πολύ για να φέρουν κι άλλες αναβαθμίσεις το συντομότερο δυνατό, κάτι που ελπίζω ότι θα κάνει τη διαφορά και θα μας φέρει πιο κοντά στη McLaren, στη Red Bull στις καλές της μέρες, ή ακόμη και στη Mercedes. Πιέζουμε σκληρά και ελπίζω να δούμε σύντομα τα αποτελέσματα».