spot_img

To «μυαλό» της Ferrari είναι πλέον αποκλειστικά στο 2026

To 2026 πλησιάζει και η Ferrari έχει καταφέρει να στρέψει την προσοχή της στο μονοθέσιο επόμενης γενιάς, με το οποίο έχει πολλά να αποδείξει.

Η Scuderia Ferrari δεν μπόρεσε φέτος να σταθεί στο ύψος μιας πραγματικής διεκδικήτριας του τίτλου της Formula 1, σε αντίθεση με το τι έγινε στο δεύτερο μισό του 2024.

Το ενδιαφέρον στο Μαρανέλο έχει στραφεί από τον Απρίλιο και μετά στη μεγάλη ρυθμιστική αλλαγή ενόψει της σεζόν του 2026. Ο στόχος για το τελευταίο κομμάτι της σεζόν για την ιταλική ομάδα είναι ξεκάθαρος: η εξασφάλιση της δεύτερης θέσης στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Ωστόσο, αυτό θα εξαρτηθεί από τη φόρμα της Red Bull, η οποία δείχνει να ανακάμπτει, ενώ η Mercedes, παρά τις διακυμάνσεις της, παραμένει υπολογίσιμος αντίπαλος.

Η Ferrari γνωρίζει πως πρέπει να βελτιωθεί στην εκτέλεση. Όταν έχεις ανταγωνιστικό μονοθέσιο, οι στρατηγικές και η διαχείριση του αγώνα γίνονται πιο απλές. Το 2024 η αποδοτικότητα στην πίστα ήταν το μεγάλο «όπλο» της Scuderia, όμως το 2025 η εικόνα είναι διαφορετική.

Μην χάσετε τη Δευτέρα 6/10 στις 21:00 την εκπομπή μας για τη Formula 1 με την ανάλυση του GP Σιγκαπούρης. Μπορείτε να ακούστε την εκπομπή πατώντας ΕΔΩ.

Η SF-25 δεν αποδείχθηκε μονοθέσιο ικανό για νίκες ή σταθερά βάθρα, ενώ τα λάθη σε set-up όπως στο Αζερμπαϊτζάν, στρατηγική και κατατακτήριες στοίχισαν πολύτιμους βαθμούς. Το Σίλβερστον αποτέλεσε το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα με την ιταλική ομάδα να στερεί στον Lewis Hamilton την ευκαιρία να ανέβει στο βάθρο. Τα pit stop ήταν εξαιρετικά, αλλά η στρατηγική συχνά περιορίστηκε από τις ιδιομορφίες του μονοθεσίου που δεν επιτρέπει επιθετικές επιλογές.

Μετά τις αποχωρήσεις του συμβούλου Wolf Zimmerman και του Lars Schmitt , ο Enrico Gualtieri έχει πλέον τον απόλυτο έλεγχο στην ανάπτυξη της μονάδας ισχύος του 2026. Στο τεχνικό τμήμα, ο Loic Serra και ο επικεφαλής αεροδυναμικής Ντιέγκο Τόντι έχουν τον πρώτο λόγο, ενώ ο Fred Vasseur αποκάλυψε:

«Προσλάβαμε περισσότερα από 60 άτομα το τελευταίο διάστημα».

Δείτε τη νέα μας εκπομπή για την F1 με την πλήρη ανάλυση όλων όσων έγιναν στο GP Αζερμπαϊτζάν με ένα κλικ στο παρακάτω βίντεο

Ιδιαίτερη σημασία έχει η άφιξη του Frank Sanchez, πρώην μηχανικού της Sauber και στενού συνεργάτη του Vasseur, ο οποίος αναλαμβάνει διευθυντής του τμήματος αεροδυναμικής. Θα συνεργαστεί στενά με τον Diego Tondi, ο οποίος απαλλάσσεται πλέον από το βάρος ενός ρόλου που είναι ουσιαστικά για δύο άτομα.

Σύμφωνα με autoracer.it η διοικητική τριάδα για το project του 2026 θα αποτελείται από τους Loic Serra, Diego Tondi and Frank Sanchez, με τον επικεφαλής, Fred Vasseur να έχει τον τελικό λόγο σε κάθε απόφαση. Το οριζόντιο μοντέλο διοίκησης της εποχής Sergio Marchione αποτελεί οριστικά παρελθόν. Αυτό σημαίνει πως ο Vasseur έχει πάρει ουσιαστικά «λευκή επιταγή» από τον πρόεδρο John Elkann για να δράσει όπως πιστεύει καλύτερα.

Το νέο σασί έχει ήδη πάρει μορφή στο εργοστάσιο και η ανάρτηση θα αλλάξει ριζικά, ενώ η νέα μονάδα ισχύος είναι εντός χρονοδιαγράμματος. Στο Μαρανέλο γνωρίζουν ότι η Mercedes μπορεί να ξεκινήσει με προβάδισμα τη νέα εποχή της Formula 1, όμως υπάρχει πίστη πως μπορούν να αντιστρέψουν σύντομα την κατάσταση.

Η μεγάλη πρόκληση για τη Scuderia είναι να βρει βελτιώσεις σε όλους τους τομείς, να αποφύγει τα λάθη του παρελθόντος και να προσφέρει στους Charles Leclerc και Lewis Hamilton ένα μονοθέσιο αντάξιο των φιλοδοξιών τους.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Βρείτε μας στο TikTok
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles