Ο Charles Leclerc στον αγώνα του Σίλβερστον μίλησε για ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Ferrari στο 2025 και ακόμη δεν μπορεί να βρει λύση.
Αινιγματικός ήταν ο Charles Leclerc στο Grand Prix Μ. Βρετανίας αναφορικά με ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζει στο 2025 η Scuderia Ferrari. O Μονεγάσκος παραδέχθηκε πως η SF-25 παρουσιάζει μία «περίεργη» συμπεριφορά στις γρήγορες στροφές.
Παρότι μετά τις κατατακτήριες δοκιμές «αυτομαστιγωνόταν» στον ασύρματο, κάνοντας λόγο για προσωπικά λάθη, λίγο αργότερα μπροστά στα μικρόφωνα άφησε να εννοηθεί πως κάτι βαθύτερο κρύβεται πίσω από την κακή του εμφάνιση. Τόσο ο Μονεγάσκος όσο και ο Λιούις Χάμιλτον ήταν απογοητευμένοι από τις κατατακτήριες δοκιμές τους στο Σίλβερστον, καθώς πίστευαν ότι είχαν την ταχύτητα να βρίσκονται ακόμη και στην pole position.
Αναφερόμενος στο πρόβλημα που είχε στις κατατακτήριες δοκιμές στο Σίλβερστον ο Leclerc ανέφερε:
«Τα προβλήματα που έχουμε είναι πολύ συγκεκριμένα. Δεν πρόκειται για θέμα ισορροπίας ή πρόσφυσης. Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες, αλλά είναι κάτι πολύ περίεργο που πρέπει να πολεμήσουμε μέσα στο αυτοκίνητο. Ειδικά στις γρήγορες στροφές γίνεται ακόμα πιο δύσκολο. Ελπίζω να το λύσουμε. Δεν μπορώ να πω περισσότερα, συγγνώμη».
Δείτε τη νέα μας εκπομπή για την F1 με την εκτενή ανάλυση του GP M. Βρετανίας, έναν εκ των καλύτερων αγώνων στο 2025. Πατήστε στο παρακάτω βίντεο
Ο επικεφαλής της Ferrari, Fred Vasseur, επιβεβαίωσε μεν την ύπαρξη του προβλήματος, αλλά κράτησε την ίδια γραμμή σιγής με τον Leclerc.
«Ο Charles είπε πως δεν θα αποκαλύψει λεπτομέρειες, κι εγώ οφείλω να μείνω στη γραμμή που ακολουθεί η ομάδα. Είναι κάτι που μπορεί να διορθωθεί, αλλά όντως παλεύουμε με ένα ζήτημα».
Σύμφωνα με το Motorsport.com, το τεχνικό πρόβλημα φαίνεται να σχετίζεται με το σύστημα υδραυλικής υποβοήθησης του τιμονιού (power steering), το οποίο σε συνθήκες υψηλής πίεσης όπως στα γρήγορα κομμάτια του Σίλβερστον δεν λειτουργεί όπως πρέπει. Το σύστημα καθώς μειώνει την απαιτούμενη δύναμη στο τιμόνι, επιτρέποντας στον οδηγό να έχει φυσικό έλεγχο ακόμη και όταν δέχεται ισχυρές πλευρικές δυνάμεις.
Η δυσλειτουργία αυτή φαίνεται να εμφανίζεται κυρίως όταν ο οδηγός πιέζει στο 110% το μονοθέσιο, κάτι που ισχύει στις κατατακτήριες, όπου οι κινήσεις πρέπει να είναι απόλυτα ακριβείς. Σύμφωνα με πληροφορίες, στις πολύ γρήγορες στροφές όπως οι Μάγκοτς-Μπέκετς στο Σίλβερστον ή στα ανάλογα περάσματα της Σουζούκα, το σύστημα παρουσιάζει απώλεια της φυσικότητας στην αίσθηση του τιμονιού. Αυτό επηρεάζει όχι μόνο τον ρυθμό του γύρου, αλλά κυρίως την αυτοπεποίθηση του οδηγού στις κρίσιμες στιγμές.