Πίστη στις δυνατότητες της Ferrari και σκληρή ομαδική δουλειά, αυτή είναι η φιλοσοφία που ακολουθεί ο Fred Vasseur μετά το κακό ξεκίνημα στο 2025.
Ο επικεφαλής της Scuderia Ferrari, Fred Vasseur, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη συνολική απόδοση της ομάδας στο Grand Prix της Ίμολα, ενώ έστειλε μήνυμα ενότητας και σταθερότητας.
Αν και το αποτέλεσμα δεν ήταν ιδανικό, ο Γάλλος υπογράμμισε τη σημασία της ομαδικής δουλειάς και της σωστής διαχείρισης πίεσης, ιδιαίτερα ενόψει της δύσκολης συνέχειας στη σεζόν της Formula 1.
«Πρέπει να παραμείνουμε ήρεμοι. Όταν όλα πάνε καλά, δεν σημαίνει πως είμαστε τέλειοι. Όταν κάνουμε λάθη, δεν ήρθε και η καταστροφή. Το σημαντικό είναι να δουλεύουμε όλοι μαζί. Στην Ίμολα όλη η ομάδα τα πήγε καλά – όχι μόνο ο Lewis, αλλά και ο Charles, και το πλήρωμα στα pits. Η ομαδικότητα είναι ο μόνος δρόμος προς τα εμπρός».
Ακούστε την εκπομπή μας για τη Formula 1 με την ανάλυση του Grand Prix Ίμολα στο σπίτι της Ferrari, της νίκη Max Verstappen έναντι της McLaren και τις αλλαγές στη δυναμική που έρχονται
Αναφερόμενος στη στρατηγική που ακολούθησε ο Charles Leclerc στον αγώνα, και ειδικά στην απόφαση να μην βάλει μαλακά ελαστικά κατά την περίοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας, ο Vasseur εξήγησε:
«Η είσοδος του safety car έγινε με 13-14 γύρους να απομένουν, και δεν γνωρίζαμε πόση ώρα θα διαρκούσε. Το μόνο σετ που είχαμε διαθέσιμο ήταν τα μαλακά, τα οποία βρίσκονταν ήδη στο όριο. Συζητήσαμε με τον Charles και αποφάσισε να μην σταματήσει, ειδικά αφού είδε τον Λιούις να το κάνει. Η απώλεια 5 δευτερολέπτων θα σήμαινε ότι πιθανόν θα έχανε και θέση».
Επιπλέον πρόσθεσε ότι θα επέλεγε κάτι διαφορετικό αν είχε μια δεύτερη ευκαιρία:
«Αν έπρεπε να ξανατρέξουμε τον αγώνα, ίσως θα πηγαίναμε με τα μαλακά. Αλλά υπάρχει πάντα το ρίσκο. Μπορεί να έχεις πλεονέκτημα στην αρχή, αλλά να “καταρρεύσεις” στο τέλος και να χρειαστεί να υπερασπιστείς θέσεις».
Ο Charles Leclerc αναγκάστηκε να επιστρέψει θέση στον Alex Albon έπειτα από προσπέρασμα που θεωρήθηκε πως ήταν στα όρια των κανονισμών. Υπό τον φόβο ποινής ζητήθηκε από τον Μονεγάσκο να επιστρέψει τη θέση.
Ο Vasseur εξήγησε γιατί δεν άφησαν το θέμα στην κρίση των αγωνοδικών:
«Ήταν οριακή κατάσταση. Ο κανονισμός λέει ότι ο καθρέφτης πρέπει να φτάσει στο ύψος του μπροστινού τροχού, αλλά και να είσαι εντός κορυφής. Όταν ξεκίνησε η διερεύνηση, κρίναμε πως αν έπεφτε ποινή 5 δευτερολέπτων, θα χάναμε 4-5 θέσεις. Οπότε προτιμήσαμε να δώσουμε πίσω τη θέση για να προστατευτούμε».