Μήνυμα προς όλες τις κατευθύνσεις έστειλε ο Fred Vasseur της Ferrari για τα όσα ετοιμάζει η ομάδα του και τις φιλοδοξίες που έχει η F1.
Η Scuderia Ferrari ολοκλήρωσε το Grand Prix Ισπανίας με θετικό πρόσημο, καθώς ο Charles Leclerc ανέβηκε στο βάθρο. Παρά το θετικό αποτέλεσμα, ο επικεφαλής της ιταλικής ομάδας, Fred Vasseur, τόνισε ότι η Ferrari δεν είναι ακόμα στο επίπεδο που επιθυμεί, καθώς η McLaren παραμένει μακριά στην κορυφή. Σε συνέντευξή του μετά τον αγώνα της Βαρκελώνης, ο Vasseur ανέλυσε την πρόοδο της SF-25, τις προκλήσεις με τα ελαστικά και τις προσδοκίες για τις επόμενες κούρσες.
Στο GP Ισπανίας, η Ferrari στη δεύτερη θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών, με τον Charles Leclerc να εξασφαλίζει την τρίτη θέση και τον Lewis Hamilton να τερματίζει έκτος. Παρά το θετικό αποτέλεσμα, ο Vasseur υπογράμμισε ότι η ομάδα δεν είναι ικανοποιημένη με το να τερματίζει δεύτερη:
«Δεν είμαστε εδώ για να παίρνουμε δεύτερες θέσεις, πρέπει να βελτιωθούμε κι άλλο. Πρέπει να βελτιωθούμε πολύ».
Ακούστε την εκπομπή μας για τηv F1 με την ανάλυση της νίκης του Oscar Piastri στο Grand Prix Ισπανίας και την αντιαθλητική συμπεριφορά του Max Verstappen
Ο Leclerc επωφελήθηκε από την είσοδο του Αυτοκινήτου Ασφαλείας, καθώς του έδωσε την ευκαιρία να επιτεθεί και να ανέβει στο βάθρο. Από την άλλη η στρατηγική της Red Bull Racing με τρεις στάσεις απέτυχε, λόγω της επιλογής σκληρών ελαστικών στο τέλος του αγώνας. Ωστόσο, ο Hamilton αντιμετώπισε προβλήματα ισορροπίας στο τελευταίο stint, κάτι που ο Βασέρ απέδωσε σε μη καθορισμένο πρόβλημα στην SF-25.
Ένα από τα κύρια σημεία συζήτησης ήταν η απόδοση των ελαστικών. Ο Vasseur εξήγησε ότι η μαλακή γόμα αποδείχθηκε πιο σταθερή από την μεσαία, παρά τις υψηλές θερμοκρασίες και το αναμενόμενο υψηλό επίπεδο φθοράς.
«Είναι δύσκολο να εξηγήσουμε γιατί η μαλακή ήταν καλύτερη από την μεσαία. Ήταν πιο σταθερή, αλλά περιμέναμε περισσότερα από την μεσαία γόμα».
Η Ferrari έφερε μια νέα μπροστινή πτέρυγα στο GP Ισπανίας, σύμφωνα με τη νέα Τεχνική Οδηγία (TD018) της FIA, που περιορίζει την ελαστικότητα των πτερύγων. Ο Vassuer είχε προαναγγείλει ότι η ομάδα γνώριζε την ανάγκη αναβάθμισης της πτέρυγας πριν από το Μονακό, και αποσκοπούσε στη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας. O Vasseur μιλάει επίσης για επιπλέον αναβαθμίσεις οι οποίες θα παρουσιαστούν σύντομα.
«Όλοι επικεντρώθηκαν στην πτέρυγα, αλλά υπάρχουν και αναβαθμίσεις που δεν φαίνονται και δεν χρειάζεται να δηλώσουμε».
Παρά τις αναβαθμίσεις και τις νέες οδηγίες της FIA, η Scuderia δεν κατάφερε να πλησιάσει την απόδοση της McLaren, η οποία κυριάρχησε στην πίστα της Βαρκελώνης. Ο Vasseur παρέμεινε επιφυλακτικός για το αν η νέα οδηγία θα επηρεάσει την κυριαρχία της McLaren, λέγοντας:
«Κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει πώς θα επηρεάσει η TD018. Εμείς επικεντρωνόμαστε στη δική μας δουλειά».
Η Ferrari αναμένεται να φέρει περαιτέρω ενημερώσεις πριν από τη θερινή διακοπή, με έμφαση στη βελτίωση της διαχείρισης των ελαστικών και της απόδοσης στις κατατακτήριες. Ο τεχνικός διευθυντής, Loic Serra συνεργάζεται με την ομάδα για να αντιμετωπίσει αυτά τα ζητήματα, αν και ο κύριος στόχος του παραμένει η εξέλιξη του μονοθεσίου για τη σεζόν του 2026.