H Toyota έκανε το 1-2 στον πρώτο γύρο της 8ης σεζόν του WEC, σε έναν δραματικό αγώνα όπου η Porsche επέζησε και πήρε τη νίκη στην GTE.
Οι Jose Maria Lopez, Kamui Kobayashi και Mike Conway έδωσαν τεράστια μάχη με τους teammate τους στον εναρκτήριο αγώνα μέχρι τέλους, σε ένα τελευταίο stint γεμάτο με γύρους κατατακτηρίων και στο #7 η Toyota είδε τη νίκη για ακόμα μια φορά. Στη 2η θέση έμεινε το #8 αγωνιστικό, με την ομάδα να μην δίνει οδηγίες και άφησε τους οδηγούς της τόσο να πιέσουν στο όριο, αλλά και να δώσουν μάχες στον δύσκολο αγώνα, ο οποίος είχε Safety Cars, βροχή και έντονη δράση. Στη 3η θέση έμεινε το #3 της Rebellion Racing των Pipo Derani, Nat Berthon & Loic Duval, με την ομάδα να βλέπει το #1 αγωνιστικό της να έχει μηχανικά προβλήματα στο τέλος του αγώνα και να χάνει ένα σίγουρο βάθρο και το 3-4 στον αγώνα.
H Ginetta είχε έναν επεισοδιακό πρώτο αγώνα, με το #5 της Team LNT να παίρνει τη 4η θέση συνολικά στον αγώνα, σε ένα ξεκίνημα γεμάτο φιλοδοξίες και χαμόγελα στον εντός έδρας αγώνα τους. Το #1 ολοκλήρωσε στην 5η θέση 6 γύρους πίσω και το #6 της Ginetta έχοντας αρκετές περιπέτειες, όπως έναν χαμένο πίσω δεξιά τροχό, στην 6η θέση στη κατηγορία και στην 28η συνολικά.
Η διαφορά με τη Rebellion μπορεί να ήταν στον 1 γύρο, αλλά η Toyota έχει το προβάδισμα και το καλύτερο πακέτο, με την Αγγλο-ελβετική ομάδα να μην μπορεί να αξιοποιήσει στο έπακρο το δικό της. Στη στρατηγική έδειξαν δυνατοί παίρνοντας και το 1-2 στη διάρκεια του αγώνα, αλλά τα TS050 είχαν το πλεονέκτημα τόσο στη κίνηση στο στεγνό και στη βροχή που ήρθε τη δεύερη ώρα.
Στην LMP2, η Cool Racing με το #42 Oreca ήρθε από το ELMS και πήρε τη νίκη με το καλημέρα στον θεσμό φέρνοντας ένα πολύ κουλ χαμόγελο στους ανθρώπους της ομάδας. Στη 2η θέση βρέθηκε η Signatech Alpine με το #36 παίρνοντας το δεύτερο σκαλί από τη Racing Team Netherlands στον τελευταίο γύρο του αγώνα διάρκειας 4 ωρών. Η Jota είδε τα δύο της αγωνιστικά με το #38 Jackie Chan DC στη 4η θέση και το #37 στην 5η, έχοντας επαφή μεταξύ τους στα τελευταία λεπτά.
Στη GTE-Pro η μάχη ήταν καθηλωτική, με την Porsche να μην μπορεί να μάθει πως θα χάνει. Η 911 RSR Evo κέρδισε στο ντεμπούτο της με τους Gimmi Bruni και Richard Lietz να είναι οι νικητές μπροστά από τους teammate τους στο #92. Η διαφορά μεταξύ τους ήταν στα 3.8s και στη 3η θέση 6 δευτερόλεπτα από τη κορυφή έμεινε η #97 Aston Martin, με τη κατηγορία να βλέπει φοβερές μάχες.
Καταστροφικός αγώνας για τη Ferrari φεύγοντας με τη 5η θέση για το #51 έχοντας ποινή στο τέλος του αγώνα, ενώ το #71 εγκατέλειψε έπειτα από επαφή στη Maggots με το #6 Ginetta.
Η βροχή και η στρατηγική ανακάτεψε τη τράπουλα, όμως και πάλι η Porsche ήταν εκεί ώστε να αξιοποιήσει την ευκαιρία φτάνοντας σε ακόμα μια νίκη.
Στη GTE-Am, η AF-Corse πήρε τη νίκη με τη #83 Ferrari 488 GTE, μπροστά από τη #98 Aston Martin και τη #70 Ferrari της MR Racing, με τα δύο τελευταία αγωνιστικά να δίνουν μάχη έως το τέλος.