O Toto Wolff μίλησε για τον αγώνα της McLaren στην Ουγγαρία και τον τρόπο με τον οποίο κυριάρχισε έναντι του ανταγωνισμού.
Η McLaren συνέχισε την κυριαρχία της στη Formula 1 2025, με τον Oscar Piastri να μετατρέπει την pole position σε νίκη στο Grand Prix Ολλανδίας. Ήταν η πέμπτη συνεχόμενη επικράτηση για την ομάδα του Ουόκινγκ, ωστόσο ο Lando Norris αναγκάστηκε να εγκαταλείψει από τη δεύτερη θέση, οκτώ γύρους πριν το τέλος, λόγω μηχανικού προβλήματος.
Το ακινητοποιημένο μονοθέσιο του Βρετανού προκάλεσε την εμφάνιση του Safety Car, επιτρέποντας στον Max Verstappen να περάσει στη μαλακή γόμα. Παρόλα αυτά, στο restart ο Piastri άνοιξε αμέσως διαφορά, ακόμη κι αν βρισκόταν στη σκληρή γόμα, και εξασφάλισε μια άνετη νίκη.
Η Mercedes ολοκλήρωσε τον αγώνα με τον George Russell τέταρτο, παρά τις ζημιές στο μονοθέσιο, και συνολικά 12 βαθμούς στο σακούλι. Ο Toto Wolff αναγνώρισε πως η ταχύτητα της McLaren έκανε τη διαφορά:
«Είμαστε σε δύσκολη θέση, γιατί πώς να είσαι χαρούμενος με μία 4η θέση και ίσως μια 6η (πριν την ποινή του Antonelli); Αυτό δεν είναι αρκετό. Αυτό το τριήμερο, ανάμεσα σε Verstappen, Ferrari και εμάς, υπήρχε ισορροπία. Ο Max ήταν ταχύτερος, αλλά η Ferrari ήταν στο ίδιο επίπεδο. Δεν είναι ικανοποιητικό. Στο τέλος, όμως, είδατε τη McLaren στη σκληρή γόμα απέναντι σε όλους εμάς στη φρέσκια μαλακή. Αυτό είναι ταπείνωση για όλους. Έχετε ήδη τον τίτλο για τα άρθρα σας, έτσι;»
Δείτε τη νέα μας εκπομπή για την F1 με την εκτενή ανάλυση όλων όσων έγιναν στο GP Ολλανδίας με ένα κλικ στο παρακάτω βίντεο
Ο επικεφαλής της Ferrari, Fred Vasseur, είχε διαφορετική άποψη από τον Wolff. Όπως τόνισε, η ανωτερότητα της McLaren δεν περιορίστηκε στους τελευταίους γύρους:
«Αν κοιτάξουμε όλο τον αγώνα, ειδικά στο μέσο του δεύτερου stint, δεν ξέρω αν πίεσαν ή όχι, αλλά ήταν ήδη πολύ ταχύτεροι από όλους. Διαχειρίστηκαν τους πρώτους 10 γύρους πριν το Virtual Safety Car και όταν αποφάσισαν να πιέσουν, εξαφανίστηκαν. Είναι σαφώς ένα βήμα μπροστά σε ποιότητα. “Ταπείνωση”; Δεν θα πήγαινα τόσο μακριά».
Ο επικεφαλής της McLaren, Andrea Stella, εξήγησε ότι το πλεονέκτημα της ομάδας δεν χάθηκε ούτε με το Safety Car, καθώς η στρατηγική τους με τη σκληρή γόμα αποδείχθηκε ιδανική:
«Το ότι όλοι πήγαν στη μαλακή γόμα οφείλεται στο ότι δεν είχαν σκληρή. Μόνο η McLaren και η Aston Martin είχαν δύο σετ. Η μαλακή γόμα ήταν καλή για λίγους γύρους. Το είδαμε και στο πρώτο stint με τον Verstappen: όσο ήταν καινούρια είχε πλεονέκτημα, αλλά μετά εκτίθεσαι σε όσους έχουν πιο σκληρά ελαστικά. Εμείς ήμασταν πολύ ευχαριστημένοι με τη σκληρή. Στο Zandvoort είχε αρκετή πρόσφυση, οπότε δεν ανησυχούσαμε. Πιστεύαμε από την αρχή ότι ήταν η καλύτερη επιλογή».