To Roar Before 24 ολοκληρώθηκε για το 2018, με τις ομάδες να ολοκληρώνουν το τριήμερο τεστ στην πίστα της Daytona.
Οι 24H της Daytona για το 2018 πλησιάζουν όλο και πιο πολύ, με τον πρώτο μεγάλο αγώνα του χρόνου να είναι λιγότερες από 3 εβδομάδες μακριά. Το πρωτάθλημα sportscar της IMSA ξεκινάει με τους καλύτερους οιωνούς, μιας και το grid είναι κάτι περισσότερο από γεμάτο, ενώ το επίπεδο των οδηγών είναι καλύτερο και από τα πιο τρελά όνειρα των διοργανωτών.
Στο Roar κυρίαρχες και φέτος ήταν οι ομάδες της Cadillac, με τον πρώην οδηγό της F1, Felipe Nasr, να γράφει τον ταχύτερο χρόνο του test στο 1:35.806. Ο χρόνος αυτός αποτελεί ανεπίσημο ρεκόρ πίστας, με τον Βραζιλιάνο να φέρνει στη κορυφεί το #31 Cadillac DPi της Action Express Racing. Στην 2η θέση των χρόνων ολοκλήρωσε το #90 της Spirit of Daytona, με τον Tristan Vautier, επίσης με Cadillac DPi να είναι 0.2s πιο αργός. Στην 3η και 4η θέση ακολούθησαν άλλα δύο Cadillac, το #5 της Action Express και το #10 της Wayne Taylor Racing.
Η Penske Racing με τα Acura DPi ήταν στις θέσεις 5 και 6, με τον Dane Cameron στο #6 αγωνιστικό να είναι ο ταχύτερος της ομάδας. Στην 7η θέση της κατάταξης βρέθηκε η ESM με τον Pipo Derani να γράφει τον ταχύτερο χρόνο για το #22 Nissan DPi, ενώ στην 8η θέση συνολικά είχαμε το πρώτο Mazda DPi, με τον Harry Tincknell να γράφει τον ταχύτερο χρόνο. Οι διαφορές μέχρι στιγμής είναι τεράστιες, μιας και τα Cadillac απολαμβάνουν μια διαφορά άνω του ενός δευτερολέπτου.
Το πρώτο μη DPi αγωνιστικό ήταν το #78 Oreca LMP2 της Jackie Chan DCR JOTA στην 9η θέση, όμως ήταν 1.4s πιο αργός από τον Nasr.
O Fernando Alonso που πραγματοποιεί το ντεμπούτο του στους αγώνες αντοχής με την United Autosports, ήταν ο ταχύτερος της ομάδας με το #23 Ligier LMP2 αγωνιστικό του. Ο Ισπανός πρωταθλητής της F1 έφερε το αυτοκίνητο στην 13η θέση συνολικά, όμως έκανε τον 21ο ταχύτερο γύρο από τους 66 συνολικά οδηγούς στην κατηγορία Prototype.
Στην GTLM κατηγορία, η μάχη προβλέπεται τεράστια, με την Ford Chip Ganassi να παίρνει τη πρώτη θέση. Ο Joey Hand ήταν ο ταχύτερος οδηγός στο #66 Ford GT με χρόνο στο 1:43.610 και άφησε στη 2η θέση την Corvette C7.R του Oliver Gavin για 0.030s. Στην 3η θέση στη κατηγορία ολοκλήρωσε το #67 Ford GT, ενώ η #912 Porsche 911 RSR ήταν στη 4η θέση.
Στην κατηγορία GTD, ο Rolf Ineichen έγραψε τον ταχύτερο γύρο στο Roar για λογαριασμό της GRT Grasser Racing Team στην #11 Lamborghini Huracan GT3 στο 1:47.104. Ακολούθησε στη 2η θέση ο Matteo Cairoli στην #59 Porsche της Manthey-Racing, ενώ τη πρώτη 3άδα έκλεισε το έτερο αγωνιστικό της GRT Grasser, με τον Max van Splunteren στο τιμόνι.
Ο αγώνας για τις 24H της Daytona είναι προγραμματισμένος για τις 27 και 28 Ιανουαρίου.
Συνολικά Αποτελέσματα: Roar Before 24