spot_img

24H Daytona: Νίκη για Wayne Taylor Racing σε έναν αγώνα που δεν τελείωσε ποτέ

Η Wayne Taylor Racing ήταν η μεγάλη νικήτρια των 24H της Daytona για το 2019, ξεκινώντας τη χρονιά με εξαιρετικό τρόπο, με τη κόκκινη σημαία να βάζει πρόωρο τέλος στον αγώνα.

Οι Jordan Taylor, Fernando Alonso, Kamui Kobayashi και Regner Van der Zande με το #10 Cadillac, έπειτα από 593 γύρους, ήταν οι μεγάλοι νικητές σε μία εξαιρετική εμφάνιση, με όλους τους οδηγούς να προσφέρουν εντυπωσιακό θέαμα. Ο Taylor ήταν καταλυτικός στο τελευταίο του stint που κρατήθηκε στη κορυφή πριν από ένα Full Course Yellow, o Alonso έκανε εντυπωσιακά προσπεράσματα και για το μεγαλύτερο μέρος ήταν στη 1η θέση, ο Kobayashi έγραψε με διαφορά τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, ενώ ο van der Zande έβαλε με τη σταθερότητα του, το κερασάκι στη τούρτα. Αυτή ήταν η δεύτερη φορά τα τελευταία τρία χρόνια όπου η WTR πήρε τη νίκη στις 24H της Daytona, συνεχίζοντας από εκεί που έμεινε στο Petit Le Mans στον τελευταίο αγώνα του 2018, στη 1η θέση.

Ο φετινός αγώνας σημαδεύτηκε από την έντονη βροχόπτωση, ενώ είδαμε και δύο κόκκινες σημαίες, με τη δεύτερη να βγαίνει περίπου 2 ώρες πριν το τέλος και να κρίνει τα τελικά αποτελέσματα. Μέχρι και οι πιο έμπειροι επαγγελματίες οδηγοί έβαιναν εκτός πίστας, η οποία είχε λίμνες κυρίως στη πρώτη στροφή και το “bus stop”.

Στη 2η θέση ολοκλήρωσε το #31 της Action Express Racing, με τον Felipe Nasr να είναι ο μοιραίος οδηγός της ομάδας. Ο Βραζιλιάνος πρωταθλητής του 2018, δύο γύρους πριν τη κόκκινη σημαία, έκανε λάθος στη στροφή 1 όντας πρωτοπόρος και έδωσε την ευκαιρία στον Alonso που ήταν στο #10 να ανέβει στη κορυφή και να μείνει μέχρι το τέλος. Στην 3η θέση έμεινε το #7 Acura της Team Penske, η οποία είδε στις τελευταίες ώρες τα αγωνιστικά της να χάνουν απόδοση και να μένουν αρκετά πίσω, με το #6 να χάνει 18 γύρους με προβλήματα.

Στην 4η θέση τερμάτισε το #54 DPi της Core Autosport, παρά τη σύγκρουση που είχε με τον τοίχο την 21η ώρα και τις εξόδους στη βροχή. Τη πρώτη 5άδα έκλεισε το #85 της JDC Miller.

Στην LMP2, η Dragonspeed Racing κέρδισε τον αγώνα με το πλήρωμα του #18 να είναι οι μεγάλοι νικητές, παρά τις τέσσερις συγκρούσεις που είχαν με τον τοίχο. Στη 2η θέση έκλεισε το #38, με μόλις δύο αγωνιστικά να τερματίζουν τον αγώνα.

Στη GTLM, η BMW ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο το 2019, με την #25 M8 να παίρνει τη πρωτοπορία έναν γύρο πριν τη δεύτερη κόκκινη σημαία και βγήκε νικήτρια. Ο Augusto Farfus έκανε ένα εκπληκτικό τελευταίο stint και σίγουρα μπορεί να αποκαλείται πλέον ήρωας της ομάδας. Στη 2η θέση έκλεισε η #62 Ferrari της Risi Competizione, σε μια εμφάνιση έκπληξη από την ομάδα που έχει περάσει τόσα πολλά τα τελευταία χρόνια, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε η Ford με το #67 GT, το οποίο ανέκαμψε από ποινή στις αρχές του αγώνα σε ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα.

Στη GTD, η Grasser Racing είδε τη τύχη να της χαμογελά και η #11 Lamborghini πήρε στον τελευταίο γύρο πράσινης σημαίας τη πρωτοπορία και πήρε μια ανέλπιστη νίκη στον αγώνα. Στη 2η θέση ολοκλήρωσε το #29 Audi και το βάθρο έκλεισε το #12 Lexus.

Διαβάστε τι έγινε στον αγώνα εδώ κι εδώ.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles