H Toyota Gazoo Racing ξεκίνησε με το δεξί την αγωνιστική εβδομάδα για τις 24H του Le Mans, με την Aston Martin να κυριαρχεί στην GTE.
Η τρίωρη διαδικασία τα είχε όλα. Από κίτρινες σημαίες, αυτοκίνητα ασφαλείας, μέχρι και κόκκινη σημαία για ατύχημα στην Indianapolis. Όμως αυτό δεν σταμάτησε τις ομάδες από το να πάρουν μια πρώτη γεύση για το τι να περιμένουν στον αγώνα.
Οι Kazuki Nakajima, Sebastien Buemi και Brendon Hartley πήραν τη 1η θέση στο #8 Toyota με ταχύτερο χρόνο στο 3:21.656. Το ανανεωμένο αγωνιστικών των ιαπώνων λειτουργεί σωστά, με την ομάδα να κάνει το 1-2 στην κατάταξη. Το #7 TS050 Hybrid ολοκλήρωσε στην 2η θέση 0.334s πίσω, με τα δύο αγωνιστικά να συμπληρώνουν συνολικά 62 γύρους. Στην 3η θέση βρέθηκε το #1 Rebellion R13 των Gustavo Menezes, Bruno Senna και Norman Nato. Η ελβετική ομάδα ολοκλήρωσε 1.499s πίσω από τον κορυφαίο χρόνο και έδειξε σημάδια ταχύτητας έχοντας την υψηλότερη τελική.
Το #3 R13 της ομάδας βρέθηκε στην 4η θέση και είχαν τελική ταχύτητα στην ευθεία Mulsanne στα 342 χλμ/ώρα. Στην By Kolles δεν είδαμε γρήγορους γύρους, με την ομάδα να στοχεύει σε χρόνο στην πίστα και στη συλλογή πολύτιμων δεδομένων. Ο καλύτερος χρόνος του #4 CLM ήταν στο 3:28.442.
Διαβάστε επίσης: O Ανδρέας Λασκαράτος θα τρέξει στις 24H του Le Mans
Στην LMP2, η Highclass Racing στο #33 Oreca πήρε την 1η θέση στη κατάταξη με έναν πολύ καλό χρόνο. Η μάχη ήταν πολύ κλειστή, με το #33 να γράφει το 3:29.873 και ήταν 0.045s μπροστά από το #29 της Racing Team Netherlands. Η Michelin έκανε το 1-2 στη διαδικασία και στην 3η θέση είδαμε αγωνιστικό με ελαστικά της Michelin.
Η Jota Sport με το #38 Oreca ήταν 1.2s μακριά από την κορυφή, ως ακόμα μια ομάδα του WEC. Την πρώτη 5άδα της κατάταξης έκλεισαν οι Duqueine Engineering με το #30 και η Jackie Chan DC Racing με το #37 Oreca.
Στην GTE-Pro είδαμε έναν μονόλογο από την Aston Martin που έκανε το 1-2 στη διαδικασία. Η #97 Vantage GTE έγραψε τον ταχύτερο χρόνο στο 3:53.930 και άφησε την #95 στην 2η θέση για ένα δευτερόλεπτο. Η Ferrari έκανε το 3-4-5-6 στην κατηγορία όντας 1.1s μακριά από την κορυφή.
Η πρώτη διαδικασία δεν πήγε καλά για την Porsche. Ο ταχύτερος γύρος των Γερμανών ήρθε από την #92 911 RSR στο 3:56.705. Τα αγωνιστικά έκλεισαν στις θέσεις 7 και 8.
Στην GTE-Am, είχαμε κι εκεί πρωτιά για την Aston Martin με την εργοστασιακή ομάδα. Η #98 Vantage έγραψε το 3:55.484 και ήταν ταχύτερη από την Porsche της GTE-Pro. H Ferrari #72 της HUB Auto Racing βρέθηκε στην 2η θέση 0.8s μακριά από την κορυφή και μπροστά από την #70 Ferrari της MR Racing.
Η δράση συνεχίζεται με το FP2, το οποίο θα μεταδοθεί σε ζωντανή μετάδοση. Επισκοπηθείτε την ομάδα WEC Fans in Greece στο facebook και μπείτε στην παρέα μας.
Αποτελέσματα: FP1